Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55639
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMomotenko, Ruslana-
dc.contributor.authorМомотенко, Руслана Федорівна-
dc.date.accessioned2022-06-28T18:15:57Z-
dc.date.available2022-06-28T18:15:57Z-
dc.date.issued2022-06-
dc.identifier.citationMomotenko R. Preliminary design of a long-range passenger aircraft with 380 passenger capacity. - Bachelor thesis in aircraft design department. - National Aviation University. - Kyiv, 2022. - 68 p.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55639-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник роботи: доцент, к.т.н. Закієв Вадим Ісламовичuk_UA
dc.description.abstractThis bachelor thesis is dedicated to preliminary design of long-range passenger aircraft with 380 passenger capacity and conversion into cargo version. In the work were performed analysis of prototypes and selection of the most advanced technical solutions, evaluation of geometric characteristics, calculation of the center of mass of the aircraft, design of converted aircraft, calculation of load distribution at the cutout for cargo doors of main deck cargo compartment. Novelty of the results is the conversion of the aircraft as an effective way to extend the life cycle of the aircraft, with improving of design, including the installation of the doors of the main cargo compartment. Practical value determined by the increase in the line of convertible long-haul aircraft. The results of the work can be used in the aviation industry and in the educational process of aviation specialties.uk_UA
dc.description.abstractЦя бакалаврська робота присвячена ескізному проекту дальнього пасажирського літака місткістю 380 пасажирів та переобладнанню у вантажний варіант. У роботі виконано аналіз дослідних зразків і вибір найбільш прогресивних технічних рішень, оцінка геометричних характеристик, розрахунок центру мас літака, проект переобладнаного літака, розрахунок розподілу навантаження на виріз для вантажних дверей головної палуби. вантажний відсік. Новизна отриманих результатів – переобладнання літака як ефективний спосіб продовження життєвого циклу літака з удосконаленням конструкції, включаючи встановлення дверей основного вантажного відсіку. Практична цінність визначається збільшенням лінійки конвертованих далекомагістральних літаків. Результати роботи можуть бути використані в авіаційній промисловості та в навчальному процесі авіаційних спеціальностей.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherNational Aviation Universityuk_UA
dc.subjectaircraftuk_UA
dc.subjectpreliminary designuk_UA
dc.subjectpassenger cabin layoutuk_UA
dc.subjectaircraft centeringuk_UA
dc.subjectconversion of passenger aircraft to freighteruk_UA
dc.subjectloads in the place of cutoutuk_UA
dc.subjectлітакuk_UA
dc.subjectаванпроектuk_UA
dc.subjectкомпонування пасажирської кабіниuk_UA
dc.subjectцентрування літакаuk_UA
dc.subjectконвертація пасажирського літака у вантажнийuk_UA
dc.subjectнавантаження у місці вирізуuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titlePreliminary design of a long-range passenger aircraft with 380 passenger capacityuk_UA
dc.title.alternativeАванпроект дальньомагістрального пасажирського літака пасажиромісткістю 380 осібuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри конструкцій літальних апаратів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ASF_2022_134_MomotenkoRF.pdfBachalor Thesis1.57 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.