Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55562
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВіленська, Наталія Валентинівна-
dc.date.accessioned2022-06-28T07:12:01Z-
dc.date.available2022-06-28T07:12:01Z-
dc.date.issued2022-06-
dc.identifier.citationВіленська Н. В. Розробка бренд-іміджу для українського бізнес-центру. - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності "Журналістика". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2022. - 45с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55562-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник кваліфікаційної роботи кандидат історичних наук, доцент кафедри реклами і зв'язків з громадськістю Кулинич Олександра Іванівнаuk_UA
dc.description.abstractУ сучасних умовах підвищеної конкуренції, зміни на ринку комерційної нерухомості та активному розвитку відносин зі споживачами, концепція брендингу стала невіддільною частиною для формування стабільної позиції компанії та впізнаваності поміж споживачів. Бренд-імідж, як частина процесу брендингу, виконує вагомі функції на ринку комерційної нерухомості. На базовому рівні – це функція маркера послуг, які надає компанія. Яскравий бренд-імідж стає тією перевагою, яка допомагає виділятись поміж конкурентів та завоювати лояльність споживачів та клієнтів.uk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectцільова аудиторіяuk_UA
dc.subjectбрендингuk_UA
dc.subjectіміджuk_UA
dc.subjectсоціальні комунікаціїuk_UA
dc.subjectпросуванняuk_UA
dc.titleРозробка бренд-іміджу для українського бізнес-центруuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти студентів кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Віленська Н.В..pdfДиплом Віленська Н. В.2 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.