Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55418
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorWang, Shupei-
dc.contributor.authorВан, Шупей-
dc.date.accessioned2022-06-23T06:49:09Z-
dc.date.available2022-06-23T06:49:09Z-
dc.date.issued2021-12-
dc.identifier.citationWang S. Single-Crystal as Fatigue Damage Indicator. - Master thesis in aircraft design department. - National Aviation University. - Kyiv, 2021. - 71 p.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55418-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник роботи: професор, д.т.н. Карускевич Михайло Віталійовичuk_UA
dc.description.abstractThis thesis is devoted to the development of a single-crystal indicator of fatigue damage with recommendations for its use to monitor the depletion of fatigue life of civil aircraft. The methods of fatigue tests of elements of aircraft structures, metallographic methods for studying the state of the surface of metals under their cyclic loading, methods of correlation and regression analysis of experimental results were used. The practical significance of the result of the master's thesis is to increase the reliability of aircraft, optimize maintenance through individual monitoring of accumulated fatigue damage to aircraft. The materials of the master's thesis can be used in the educational process and in the practical activities of designers of specialized design institutions.uk_UA
dc.description.abstractДана дипломна робота присвячена розробці монокристалічного індикатора втомного пошкодження з рекомендаціями по його застосуванню для моніторингу вичерпання втомного ресурсу літаків цивільної авіації. В роботі було використано методи втомних випробувань елементів авіаційних конструкцій, металографічні методи дослідження стану поверхні металів при їх циклічному навантажуванні, методи кореляційного та регресійного аналізу результатів експериментів. Практичне значення результату дипломної роботи магістра полягає в підвищенні надійності авіаційної техніки, оптимізації технічного обслуговування завдяки індівідуальному моніторингу накопиченого втомного пошкодження повітряних суден. Матеріали дипломної роботи магістра можуть бути використані в навчальному процесі та в практичній діяльності конструкторів спеціалізованих проєктних установ.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherNational Aviation Universityuk_UA
dc.subjectaircraft structureuk_UA
dc.subjectloads on aircraftuk_UA
dc.subjectfatigue damageuk_UA
dc.subjectdeformation reliefuk_UA
dc.subjectsingle crystal fatigue damage indicatoruk_UA
dc.subjectcrystallographyuk_UA
dc.subjectконструкція літакаuk_UA
dc.subjectнавантаження на літакuk_UA
dc.subjectвтомне пошкодженняuk_UA
dc.subjectдеформаційний рельєфuk_UA
dc.subjectмонокристалічний індикатор втомного пошкодженняuk_UA
dc.subjectкристалографіяuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleSingle-Crystal as Fatigue Damage Indicatoruk_UA
dc.title.alternativeМонокристалічний індикатор втомного пошкодженняuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри конструкцій літальних апаратів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ASF_2021_134_ShupeiW.pdfMaster Thesis1.15 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.