Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55403
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorFeng, Qianyu-
dc.contributor.authorФен, Цянyй-
dc.date.accessioned2022-06-22T12:29:47Z-
dc.date.available2022-06-22T12:29:47Z-
dc.date.issued2021-12-
dc.identifier.citationFeng Q. Preliminary design of short take-off and landing cargo airplane with capacity up to 30 tons. - Master thesis in aircraft design department. - National Aviation University. - Kyiv, 2021. - 86 p.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55403-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник роботи: доцент, к.т.н. Краснопольський Володимир Сергійовичuk_UA
dc.description.abstractThis thesis is devoted to the development of a preliminary design of a cargo plane for short takeoff and landing, which meets international flight standards, safe, efficient and reliable cargo transportation capabilities. The thickness of the front edge of the wing rib and the optimized design of the holes to reduce weight, as well as a lightweight design of the wing rib. The dissertation uses finite element analysis, parameter optimization, topology optimization, DM system modeling using the Ansys system, as well as finite element analysis and optimization modules. The practical significance of the results of the master's thesis is to make the aircraft lighter, to increase the range of the aircraft. The materials of the master's thesis can be used in the educational process and practical activities of designers of professional design institutions.uk_UA
dc.description.abstractЦя дипломна робота присвячена розробці ескізного проекту вантажного літака ближнього зльоту та посадки, що відповідає міжнародним стандартам польотів, безпечним, ефективним та надійним можливостям перевезення вантажів. Товщина переднього краю ребра крила і оптимізована конструкція отворів для зменшення ваги, а також полегшена конструкція ребра крила. У дисертації використовуються скінченно-елементний аналіз, оптимізація параметрів, оптимізація топології, моделювання системи DM за допомогою системи Ansys, а також модулі аналізу та оптимізації кінцевих елементів. Практичне значення результатів магістерської роботи полягає в тому, щоб зробити літак легшим, збільшити дальність польоту літака. Матеріали магістерської роботи можуть бути використані в навчальному процесі та практичній діяльності конструкторів професійних проектних установ.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherNational Aviation Universityuk_UA
dc.subjectpreliminary designuk_UA
dc.subjectcabin layoutuk_UA
dc.subjectcenter of gravity calculationuk_UA
dc.subjectwing ribuk_UA
dc.subjectparameter optimizationuk_UA
dc.subjecttopology optimizationuk_UA
dc.subjectаванпроєкт літакаuk_UA
dc.subjectкомпонуванняuk_UA
dc.subjectцентруванняuk_UA
dc.subjectоптимізація параметрівuk_UA
dc.subjectтопологічна оптимізаціяuk_UA
dc.subjectнервюра крилаuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titlePreliminary design of short take-off and landing cargo airplane with capacity up to 30 tonsuk_UA
dc.title.alternativeАванпроект вантажного літака скороченого зльоту і посадки вантажопідйомністю до 30 тонuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри конструкцій літальних апаратів

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ASF_2021_134_QianyuF.pdfMaster Thesis2.95 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.