Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55314
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Азгар, Назар Сардарович | - |
dc.date.accessioned | 2022-06-21T06:44:23Z | - |
dc.date.available | 2022-06-21T06:44:23Z | - |
dc.date.issued | 2022-06 | - |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55314 | - |
dc.description | Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проєкту: доцент, к.е.н. Ляшов Дмитро Олександрович | uk_UA |
dc.description.abstract | Однією з головних особливостей функціонування світового ринку пасажирських авіаперевезень на сучасному етапі є використання нових гнучких бізнес-моделей, таких як низькобюджетні (лоукостери) і гібридні авіакомпанії, що викликане високим рівнем конкуренції в галузі, а також зростаючим попитом. У даний час лоукостери активно освоюють фактично всі форми стратегічної кооперації, включаючи формування спільних підприємств, франчайзинг, злиття та поглинання, а також створення міжнародних лоукост-альянсів. На ринках розвинених країн бюджетні авіаперевізники все сильніше тіснять традиційні авіакомпанії, «захопивши» від 1/3 до майже половини сегмента внутрішніх повітряних ліній та випереджаючими темпами закріплюючись на міжнародних.Слід визнати, що розвиток низькобюджетних авіакомпаній перетворюється на значущий фактор прискорення динаміки світового пасажиропотоку. Цьому сприяють оптимізована структура операційних витрат та збільшення масштабів діяльності за рахунок зростання попиту на доступні авіаперевезення. Сьогодні лідери лоукост-сегменту успішно конкурують з повносервісними флагманами за обсягами пасажиропотоку, розмірами флоту та ключовими фінансовими показниками. Світова практика підтверджує гіпотезу про те, що на початковому етапі розвитку лоукостери є драйвером пасажиропотоку на внутрішніх повітряних лініях, а після досягнення здатності конкурувати з великими традиційними перевізниками – на міжнародних. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | дипломна робота | uk_UA |
dc.subject | низькобюджетні авіаперевізники | uk_UA |
dc.subject | лоукостери | uk_UA |
dc.subject | авіакомпанії-дискаунтери | uk_UA |
dc.subject | пасажисрькі перевезення | uk_UA |
dc.subject | COVID-19 | uk_UA |
dc.title | Проблеми діяльності лоукостерів на світовому ринку авіаційних послуг в умовах пандемічної кризи | uk_UA |
dc.type | Working Paper | uk_UA |
dc.subject.udc | 339.9 | uk_UA |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри міжнародних економічних відносин і бізнесу |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ФМВ_2022_292_Азгар.pdf | 1.49 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.