Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55295
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНегода, Олександр Романович-
dc.date.accessioned2022-06-20T16:11:55Z-
dc.date.available2022-06-20T16:11:55Z-
dc.date.issued2022-06-15-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55295-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Кваліфікаційна робота випускника освітнього ступеня "Бакалавр", галузь знань: 05 Соціальні та поведінкові науки, спеціальність 054 "Соціологія" освітньо-професійна програма "Соціологія". Керівник дипломної роботи: доцент кафедри соціології та політології, кандидат соціологічних наук, Михайлич Олександр Володимировичuk_UA
dc.description.abstractСучасні умови постіндустріального суспільства, «економіки знань», суттєві зміни в соціокультурній та соціально-економічній сферах суспільства, прискорення темпів старіння знань, стрімке скорочення «періоду напіврозпаду компетенцій» (П. Берто), розширення інформаційних потоків, нестабільність на ринку праці, зміна статусу багатьох професій, орієнтація освіти на подолання обмежень предметно-знаннєвої парадигми освітнього простору, поширення інформальної освіти актуалізують завдання підготовки майбутніх фахівців, здатних адаптуватися у швидкозмінних професійних та особистісних ситуаціях, самостійно здобувати та освоювати нову інформацію, бути готовими до мобільності на ринку праці, критично мислити, самостійно приймати обґрунтовані рішення, максимально використовувати власні можливості, оволодівати способами організації власного мислення й діяльності. Особливого значення в процесі підготовки компетентних фахівців різного профілю до умов сучасного ринку праці та формування конкурентоспроможності кожної людини набуває формування культури самоосвітньої діяльності. Самоосвіта є засобом вирішення протиріччя між дискретним характером ступенів організованого навчання та неперервністю процесу зміни економіки, науки, техніки й технології соціальних і виробничих процесів, необхідністю оновлення творчого потенціалу особистості та нерівномірністю цього процесу у зв’язку з віковими особливостями й розгорненістю в часі процесу розвитку соціальної зрілості людини. Вирішення цього протиріччя можливе лише в процесі самоосвітньої діяльності особистості, що здійснюється протягом усього життя та передбачає, з одного боку, пізнання й перетворення світу, а з іншого, - розвиток і самовдосконалення власних діяльнісних можливостей, гармонізацію особистісних та суспільних інтересів, установку на самовдосконалення із суспільно корисною метою. У сучасних умовах розвитку соціально-культурної сфери особливого значення набуває постійне підвищення рівня компетентності фахівців сфери культури та мистецтва, здатних забезпечити високу якість соціально-культурного процесу, діяльність системи закладів культури та освіти. Разом з тим, рівень розвитку професійних компетенцій та особистісних якостей цих фахівців не завжди відповідає вимогам сьогодення. Постає очевидним, що знання та вміння, отримані фахівцем у закладі вищої освіти, доволі швидко втрачають свою актуальність та стають недостатніми для якісної організації освітнього процесу, що у свою чергу передбачає неперервне оновлення знань та професійної компетентності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectсамоосвітаuk_UA
dc.subjectфеноменuk_UA
dc.subjectантропологічний підхідuk_UA
dc.subjectструктураuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleСамоосвіта як соціальний феноменuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
054 Негода Олександр Романович.pdfкваліфікаційна дипломна робота2.51 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools