Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55012
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Довгодько, Тетяна Іванівна | - |
dc.contributor.author | Драпогуз, Василь Петрович | - |
dc.contributor.author | Корчук, Олена Юріївна | - |
dc.date.accessioned | 2022-06-12T17:06:00Z | - |
dc.date.available | 2022-06-12T17:06:00Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Довгодько Т.І.Smart – освіта як нова освітня парадигма/Т.І. Довгодько, В.П. Драпогуз, О.Ю. Корчук// Неперервна педагогічна освіта XXI століття: тези доповідей XVII Міжнар. пед.-мистец. читань пам'яті проф. О.П. Рудницької. - Національна академія педагогічних наук України. — Київ, 2020. — С.53 —54 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55012 | - |
dc.description | 1. Вишневский М.И. Цивилизационный сдвиг и новые мировоззренческие ориентиры образования // Веснік МДУ імя А.А. Куляшова. – 2019, №1 (53). – С. 69-76. 2. Довгодько Т.І., Зелінський М.Ю., Корчук О.Ю. Основні філософсько-педагогічні концепції виховання особистості: зарубіжний та вітчизняний досвід // Неперервна педагогічна освіта ХХІ століття: досвід, інновації, тенденції. ХVI Міжнар. пед.-мистецькі читання пам’яті проф. О.П. Рудницької, м. Київ, 6 грудня 2018 р.: збірник матер. Вип. 2 (14). – К.: Талком, 2019. – С.233 – 235. 3. Кларин М.В. Практика непрерывного образования: вызовы для дидактической теории/М. В. Кларин//Непрерывное образование в объективе времени: монография. – СПб: ЛГУ им. А.С. Пушкина; Харьков, 2014. – С.71-81. | uk_UA |
dc.description.abstract | Розглянуто проблеми виховання належать до ключових у сучасній цивілізації. Зазначено, що від ефективності їх розв’язання без перебільшення залежить доля людства на макро-, мезо- і мікрорівнях. У ХХ ст. набувають нового розквіту філософсько-педагогічні концепції, що становлять основу багатьох виховних стратегій.В історії філософсько-педагогічної думки України знайшли відображення оригінальні концепції виховання особистості, про які йдеться у дослідженні. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національна академія педагогічних наук України | uk_UA |
dc.subject | філософсько-педагогічні концепції | uk_UA |
dc.subject | етнопедагогічні концепції | uk_UA |
dc.subject | новітні інформаційно-комп’ютерні технології | uk_UA |
dc.subject | smart – освіта | uk_UA |
dc.subject | навчальний процес | uk_UA |
dc.subject | ідеї неперервності освіти | uk_UA |
dc.title | Smart – освіта як нова освітня парадигма | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Appears in Collections: | Матеріали конференцій кафедри філологічних та природничих дисциплін (інші) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
3_15_2020_Rudnytska_zbirnyk-53-55-1-2- ТЕЗИ.pdf | 317.69 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.