Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54458
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТкаченко, Анна Сергіївна-
dc.date.accessioned2022-02-22T07:51:46Z-
dc.date.available2022-02-22T07:51:46Z-
dc.date.issued2021-12-31-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54458-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора № 311/од від 27.05.2021р. "Про розміщення кваліфікаційний робіт здобувачів вищої освіти в репозитарій університету". Науковий керівник: д. т. н., доцент Савченко А.С.uk_UA
dc.description.abstractНа сьогодні інформаційні технології є основою майже всіх підприємств та компаній сучасної епохи. Поступовий прогрес неможливий без допомоги компаній технічної підтримки. Більше того, підприємства та компанії, незалежно від того, великі вони чи малі, завжди шукають компанії з ІТ-продуктів та послуг, щоб допомогти їм розширити свої підприємства або впровадити нові функції для покращення робочого процесу. Технічна підтримка та супроводження за допомогою залучення сторонніх фахівців забезпечує стабільну роботу інформаційної системи на підприємстві. Завдяки професійному ІТ-сервісу керівники фірм можуть розраховувати на ряд переваг: - Немає необхідності витрачати час співробітників на розробку та підтримку працездатності ІТ-інфраструктури, що дозволяє звільнити ресурси на більш важливу діяльність компанії; - Організація отримує якісне обслуговування від кваліфікованих та досвідчених спеціалістів та системних адміністраторів; - Підвищується ефективність роботи інформаційного відділу підприємства, оскільки впровадження чіткої стратегії, розробленої спеціалістами, оптимізує бізнес-процеси; - Весь об’єм послуг прописується в договорі, тому клієнт може здійснювати повний контроль над їх якістю. Із залученням сторонніх кваліфікованих спеціалістів значно підвищується відмовостійкість ІТ-системи підприємства в цілому. Компанія має можливість скоротити час простоїв, пов’язаних з несправністю обладнання, а бізнес стає більш конкурентноздатним та гнучким. Тому на сьогодні є досить актуальним процес автоматизації надання та отримання послуг в сфері інформаційних технологій.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectуправління послугамиuk_UA
dc.subjectбаза данихuk_UA
dc.subjectсфера інформаційних технологійuk_UA
dc.subjectхмарні послугиuk_UA
dc.subjectмоніторингuk_UA
dc.subjectінформаційна звітністьuk_UA
dc.subjectрозробка програмного забезпеченняuk_UA
dc.titleWEB-застосунок для управління послугами в сфері інформаційних технологійuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп’ютерних інформаційних технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФККПІ_2021_122_Ткаченко_А.С..pdfДипломна робота1.48 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.