Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54000
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТоропова, Анастасія Олександрівна-
dc.date.accessioned2022-01-19T06:49:13Z-
dc.date.available2022-01-19T06:49:13Z-
dc.date.issued2021-12-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54000-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проєкту: доцент, к.е.н. Набок Інна Іванівнаuk_UA
dc.description.abstractВ умовах кризи та невизначеності в усіх галузях економіки гостро постає питання переходу маркетингу на якісно новий рівень, пошуку та впровадження маркетингових інструментів, які сприятимуть безболісному і швидкому виходу з кризи. Починаючи з грудня 2019 року, світова спільнота знаходиться під впливом пандемії коронавірусу COVID-19, яка призвела до значних людських втрат, потужно вплинула на соціально-економічне життя населення та його споживчі звички, внесла корективи у маркетингову діяльність підприємств, а також кардинально змінила тренди глобальної економіки. В умовах невизначеності першочергове значення для авіакомпаній набуває вивчення споживчих трендів та їх врахування при розробці комплексу маркетингових заходів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectавіакомпаніяuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectстратегії авіакомпанійuk_UA
dc.subjectміжнародні стратегіїuk_UA
dc.titleМіжнародні маркетингові стратегії авіакомпаній на світовому ринку авіаперевезеньuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
dc.subject.udc339.9uk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри міжнародних економічних відносин і бізнесу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ТороповаАО_Кваліфікаційна робота.pdf1.23 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.