Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53582
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧернух, Діана Віталіївна-
dc.date.accessioned2022-01-04T09:58:15Z-
dc.date.available2022-01-04T09:58:15Z-
dc.date.issued2021-12-23-
dc.identifier.citationЧернух Д.В. Управління дистрибуцією в системах гіпермаркетів. - Кваліфікаційна робота здобувача вищої освіти кафедри логістики. - Національний авіаційний університет. - Київ, 2021. - 123 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53582-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозитарії НАУ" . Керівник проекту: професор, к. е. н. Кулик Володимир Антоновичuk_UA
dc.description.abstractЗагальною тенденцією розвитку сфери товарного обігу в умовах лібералізації економіки і поглиблення процесів глобалізації є ускладнення її функцій і зростання масштабів економічного обороту. У зв’язку з цим активізуються наукові пошуки створення ефективних організаційних систем та механізмів просування товарів із сфери виробництва в сферу споживання. Особливий інтерес представляють засади і підходи формування організаційно-економічного механізму активізації продажу товарів в дистрибуційних системах мережах гіпермаркетів України ( «ТОВ АТБ-маркет», «Ашан», «METRO», «Fozzy Group». Між тим, система товаропросування, яка склалася в Україні деформована, багатоланкова, високовитратна і тому неконкуренто спроможна. Результатом її функціонування є незбалансованість споживчого ринку, сповільнення обігу товарів, накопичення надмірних товарних запасів в оптовій торгівлі, зростання дебіторської та кредиторської заборгованості, збитковість третини оптових підприємств. В більшості країн світу дистрибуторська діяльність - одна з найбільших сфер ринкової інфраструктури товарного обігу, що динамічно розвивається. Розвиток дистрибуторської діяльності обумовлено об'єктивною закономірністю ринкового господарства. Забезпечення нормального функціонування ринків товарів і послуг, розвиток міст і регіонів, розширення міжнародних зв'язків, неможливі без стабільно працюючої дистрибуторської сфери діяльності. Формування систем дистрибуції товарів стало предметом наукового пошуку та дискусій з початком переходу вітчизняної економіки на ринкові засади господарювання, коли перед великою кількістю підприємств постали питання неналежного рівня ефективності традиційних систем збуту продукції і необхідності використання зарубіжного досвіду.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдистрибуціяuk_UA
dc.subjectгіпермаркетuk_UA
dc.subjectрітейлuk_UA
dc.subjectперевезення вантажівuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectланцюг поставокuk_UA
dc.titleУправління дистрибуцією в системах гіпермаркетівuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри логістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФТМЛ_2021_Чернух Д..pdfДипломна робота1.2 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.