Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53139
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЦибульсько, Микити Олександрович-
dc.date.accessioned2021-11-02T09:32:20Z-
dc.date.available2021-11-02T09:32:20Z-
dc.date.issued2021-07-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53139-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: Кучерява Ольга Миколаївнаuk_UA
dc.description.abstractРесторанний бізнес в умовах карантину опинився в умовах в яких необхідно пристосовуватись до навколишніх обставин швидше за конкурентів, щоб залишитись в ніші бізнесу. Перш за все, стресом для ресторанних бізнес-систем стала доставка клієнтам товарів. Для великих міст проблема доставки вирішується вже протягом останіх декількох років в вигляді кур’єрських сервісів, тоді яку більшості населених пунктів України підтримки сервісів і попиту на послуги доставки до початку карантину не було, через те, що проблема зручності доставки товарів стала актуальною саме під час закриття міст на закриття, коли ресторани працюєть лише у режимі доставки. В більшості ресторанів невеликих міст досі використовується гаряча лінія або ж сайт, через який людина може зробити замовлення. Проте у більшості випадків для замовлення необхідно звертатись за телефоном до оператора, який буде обробляти замовлення та рекомендувати товари з меню у випадку, якщо для клієнта не принциповим вибір. Такий метод несе велику кількість витрат в порівняні з автоматичним виконанням даних запитів, через те що в процесі спілкування з клієнтом може здійснені помилки в обробці замовлення та клієнт не отримає необхідної інформації про знижки на вибраний перелік товарів, не вказано потрібний клієнту товар, не буде наявним вид оплати, який задовільнив би клієнта, бізнес буде витрачати кошти для того, щоб повернути клієнта чи поновити втратити репутацію закладу через некомпетентність оператора а також необхідно не забувати, що цей процес відіймає час у людини, яка буде в ручному режимі обробляти замовлення.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectпрограмний кодuk_UA
dc.subjectдослідженняuk_UA
dc.subjectпрограмний проектuk_UA
dc.subjectчат-ботuk_UA
dc.subjectмова програмуванняuk_UA
dc.titleТелеграм-бот для автоматизації бізнес процесів в ресторанному бізнесіuk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти ОПП Системне програмування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФККПІ_2021_123бак_Цибульський МО.pdf875.01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.