Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53025
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОроховська, Людмила Анатоліївна
dc.date.accessioned2021-11-01T09:55:49Z-
dc.date.available2021-11-01T09:55:49Z-
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationОроховська Л. А. Трансформації суспільної свідомості під впливом новітніх інформаційно-комунікаційних технологій / Л. А. Ороховська // Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Філософія. Культурологія: Зб. наук. пр. – Вип. 2 (26). – К.: НАУ, 2017. – С. 25-29.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53025-
dc.description.abstractУ статті аналізується маніпулятивний вплив медіа інформаційної доби на свідомість людини і суспільства. Особливу увагу приділено взаємовпливу медіакультури й інформаційної революції, що проявився в інформатизації медіакультури, посиленні влади телекратії, демасифікації та імперсоналізації мас-медіа і суспільства, уніфікації й стандартизації стилю та жанрів мас-медіа, атомізації суспільства, віртуалізації культури. Від рівня розвитку медіакультури залежить налагодження комунікації в суспільстві, створення символічної реальності, що репрезентує соціальні ідеали і почуття, конструювання соціально-політичних процесів і явищ через відповідну інтерпретацію подій та формування певної системи цінностей.uk_UA
dc.description.abstractВ статье анализируется манипуляционное влияние медиа информационной эры на сознание человека и общества. Значительное внимание уделено взаимовлиянию медиакультуры и информационной революции, что отразилось в информатизации медиакультуры, усилении власти телекратии, демассификации и имперсонализации масс-медиа и общества, унификации и стандартизации стиля и жанров масс-медиа, атомизации общества, виртуализации культуры. От уровня развития медиакультуры зависит коммуникация в обществе, создание символической реальности, что репрезентирует социальные идеалы и чувства, конструирование социально-политических процессов и явлений посредством определенной интерпретации событий и формированием определенной системы ценностейuk_UA
dc.description.abstractThe article analyzes the manipulative influence of the media information age on the consciousness of an individual and society. Particular attention is paid to the reciprocal influence of media culture and the information revolution that manifested in the informatization of media culture, strengthening the power of telecracy, demassification and impersonalization of media and society, unification and standardization of the style and genres of mass media, the atomization of society, and culture virtualization. On the level of development of mediaculture, depends adjusting of communication in society, creation of symbolic reality, which presents social ideals and senses, constructing of socio-political processes and phenomena, through the proper interpretation of events and forming of the certain system of valuesuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectмас-медіаuk_UA
dc.subjectмасова комунікаціяuk_UA
dc.subjectмедіареальністьuk_UA
dc.subjectсоціокультурне буттяuk_UA
dc.subjectсуспільна свідомістьuk_UA
dc.titleТрансформації суспільної свідомості під впливом новітніх інформаційно-комунікаційних технологійuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc316.454uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників НАУ (проводиться премодерація, колекція НТБ НАУ)
Наукові статті кафедри бізнес-аналітики та цифрової економіки



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.