Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52889
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОвчінніков, Михайло Андрійович
dc.date.accessioned2021-10-20T06:08:40Z-
dc.date.available2021-10-20T06:08:40Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52889-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: д. ф. н. Ороховська Людмила Анатоліївнаuk_UA
dc.description.abstractВ умовах зростаючої конкуренції авіаційна галузь за допомогою складних взаємозв’язків з іншими галузями економіки сприяє економічному розвитку держав та користується результатами такого розвитку. Зі зростанням рівня прибутків та збільшенням попиту на авіаційні перевезення авіація стає важливим інструментом економічного розвитку. Розвиток світового авіаційного ринку відбувається під впливом динамічно змінних кон’юнктуроутворюючих чинників. При цьому актуальними проблемами є, зокрема, глобалізація міжнародних перевезень в межах глобальних та стратегічних альянсів авіаперевізників, жорстка конкуренція, зростання прямих операційних витрат, а особливо за рахунок постійного росту цін на світовому паливно-мастильному ринку. Використання нових більш гнучких бізнес-моделей, таких як низькобюджетні (лоукостер) і гібридні авіакомпанії, викликане високим рівнем конкуренції в галузі, а також зростаючим попитом, є однією з головних особливостей функціонування світового ринку пасажирських авіаперевезень на сучасному етапі. В даний час лоукостери активно освоюють практично всі форми стратегічної кооперації, включаючи формування спільних підприємств, франчайзинг, злиття і поглинання, а також створення міжнародних лоукост-альянсів. На ринках розвинених країн бюджетні авіаперевізники все сильніше тіснять традиційні авіакомпанії, «захопивши» від 1/3 до майже половини сегмента внутрішніх повітряних ліній і випереджаючими темпами закріплюючись на міжнародних. Питання розвитку міжнародного ринку пасажирських авіаперевезень детально розглянуті в працях зарубіжних авторів Дж. Бізіньяні, Р. Доганіса, П.С. Демпсі, Дж. Рассела, М. Рожко, А.А.Фрідлянда, А.Т. Чубукової та ін. Процес модернізації авіаційного транспорту України висвітлений у роботах відомих дослідників авіаційного бізнесу: П.Ю. Родіонова, М.В. Кравченко, О.В. Ареф’євої, Д.О. Бугайко, О.В. Костроміної, Ю.Ф. Кулаєва, Н. Ленуар та ін. Разом з тим у даних працях не в повній мірі розкриті особливості розвитку міжнародного ринку пасажирських авіаперевезень і не визначені в достатній мірі вимоги до лоуксот-перевізників. Об’єктом дослідження є діяльність лоукост-перевізників (лоукостерів). Предмет дослідження – особливості діяльності лоукостерів в Україні та їх роль у туристичних подорожах. Мета роботи – на основі теоретичного та практичного матеріалу встановити особливості функціонування лоукост-перевізниківuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectавіаринокuk_UA
dc.subjectбюджетна авіакомпаняuk_UA
dc.subjectбізнес-модельuk_UA
dc.subjectпасажирські перевезенняuk_UA
dc.subjectтарифиuk_UA
dc.titleОсобливості діяльності лоукост-авіакомпаній на міжнародному ринку пасажирських перевезеньuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри бізнес-аналітики та цифрової економіки
Наукові праці студентів НАУ (проводиться премодерація, колекція НТБ НАУ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФЕБА_2021_051_МЕ_ОвчінніковМА.PDF1.44 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.