Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52888
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНагієва, Вусала Нагіївна
dc.date.accessioned2021-10-20T06:08:40Z-
dc.date.available2021-10-20T06:08:40Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52888-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, д. е. н. Жаворонков Володимир Олександровичuk_UA
dc.description.abstractНа сьогоднішній день економіка схильна до сучасної модернізації, яка представляє собою перехід країни на інноваційний шлях розвитку. З огляду на велику конкуренцію на ринку, бізнес ідеї повинні мати інноваційну складову, вирішувати реальну проблему споживача і бути конкурентоспроможними серед інших, що підштовхує підприємців на інноваційну діяльність в якій поняття «стартап» – його сутність, види та відмінні риси є невід’ємною частиною. Однією з актуальних проблем у дослідженні стартапу є відсутність одного чіткого підходу до визначення даного терміну. Виникає велика кількість суперечок серед вчених, фінансистів і досвідчених підприємців на предмет точності визначення «стартапу». Обумовлено це тим, що стартап має багатозначні характеристики: зростання, масштабованість, невизначеність і т.д. Останні кілька років називають «ерою стартапів». Світ стрімко змінюється, технології з’являються, розвиваються, змінюють одна одну – те, що було проривом кілька років тому стає буденною річчю, ринок же постійно потребує все нових і нових ідей, рішень, винаходів. В таких умовах навіть провідні технологічні гіганти не встигають задовольняти попит, що зростає, cаме тому останні роки бум стартапів не зупиняється. Проте не кожному з таких проєктів вдається стати не те, що новим проривом нашого часу, а хоча б проіснувати декілька років. Більше 50% стартапів припиняють існування протягом перших 5 років після створення, причому у 46% випадків через некомпетентність, у 30% – проблеми з менеджментом, брак досвіду, 13% через непередбачувані обставини (пограбування, природні катаклізми тощо), 11% – нестача досвіду в питаннях, пов’язаних з товарами та обслуговуванням. Причому лише 40% всіх стартапів є прибутковими. Що стосується сфер, то найуспішнішими є стартапи в сфері фінансів, страхування та нерухомості – 58% таких проєктів існують більше 4 років. Найменш успішними є інформаційні стартапи – тільки 37% компаній існують більше 4 років. Тому на сьогоднішній день є актуальним дослідження методів підготовки та реалізації стартап-проєкту, що є комплексним і трудомістким процесом, який вимагає наявності знань в різних галузях, специфічних навичок, необхідних для проведення аналізу ринку, збору інформації і підготовки фінансової моделі, а також безпосередньої підготовки бізнес-плану.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectстартап-проєктuk_UA
dc.subjectекосистема стартапуuk_UA
dc.subjectпідприємницька екосистемаuk_UA
dc.subjectінтеграція стартапівuk_UA
dc.titleІнтеграція вітчизняних стартапів до міжнародної підприємницької екосистемиuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри бізнес-аналітики та цифрової економіки
Наукові праці студентів НАУ (проводиться премодерація, колекція НТБ НАУ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФЕБА_2021_051_МЕ_НагієваВН.pdf1.41 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.