Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52887
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКорж, Леся Олексіївна
dc.date.accessioned2021-10-20T06:08:40Z-
dc.date.available2021-10-20T06:08:40Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52887-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, д. е. н. Коваленко Наталія Василівнаuk_UA
dc.description.abstractАктуальність теми франчайзингу обумовлена тим, що він є гнучким ефективним інструментом, що дає змогу розвивати малий бізнес, поєднує переваги великого та малого підприємництва, сприяє використанню досвіду великих компаній для розвитку малого бізнесу. У сучасній ситуації розвиток вітчизняних малих та середніх підприємств ускладнюється воєнною ситуацією, позиками з низькими відсотковими ставками, кредитами та страховою діяльністю, а також економічними та соціальними проблемами. Одним з найефективніших способів поліпшити свій бізнес є франчайзинг. Суть полягає в передачі права на використання пакету послуг від однієї компанії (франчайзера) іншій (франчайзі) за окрему плату. Перевага франшизи для франчайзі полягає в тому, що вона забезпечує конкретні рецепти ведення бізнесу та зменшує ризик виходу на ринок. Франчайзери мають можливість розширити ринок збуту та покращити імідж компанії. Популярність франчайзингу пояснюється тим, що він створює сприятливі умови для розширення мереж збуту товарів як на національних, так і на іноземних ринках, а також уможливлює збільшення кількості представництв за короткий проміжок часу та з невеликими витратами. Для країни на території якої розвивається франчайзинговий бізнес – це означає залучення прямих іноземних інвестицій, які задовольняють потребу підприємств в обмеженості ресурсів та дозволяють їм покращити якісні характеристики своєї продукції та в цілому підвищити конкурентоспроможність країни. Франчайзинг, попри те що є відносно молодим видом організації економічної діяльності, набув популярності як у США, так і в Європі, і з кожним роком нарощує темпи зростанняuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectфранчайзингuk_UA
dc.subjectінвестиційна діяльністьuk_UA
dc.subjectфранчайзерuk_UA
dc.subjectфранчайзіuk_UA
dc.subjectфраншизаuk_UA
dc.titleМіжнародний досвід та перспективи розвитку франчайзингу в Україніuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри бізнес-аналітики та цифрової економіки
Наукові праці студентів НАУ (проводиться премодерація, колекція НТБ НАУ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ФЕБА_2021_051_МЕ_КоржЛО.PDF1.36 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.