Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52801
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБордюг, Ганна-
dc.contributor.authorBordiuh, Hanna-
dc.date.accessioned2021-10-08T08:35:36Z-
dc.date.available2021-10-08T08:35:36Z-
dc.date.issued2021-10-08-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52801-
dc.descriptionРобоча програма навчальної дисципліни "Фізика" (171 "Електронні технології інтернету речей")uk_UA
dc.description.abstractДана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця в галузі авіаційного транспорту. Метоювикладання навчальної дисципліни є вивчення основних фізичних явищ та ідей; оволодіння фундаментальними поняттями, законами і теоріями класичної і сучасної фізики, а також методами фізичного дослідження та ознайомлення з сучасною експериментальною фізичною апаратурою. Формування навичок проведення фізичного експерименту та наукового світогляду і сучасного фізичного мислення; опанування способами і методами розв’язання конкретних задач з різних розділів фізики; формування вміння виділяти конкретний фізичний зміст у прикладних задачах майбутньої спеціальності задля розвитку фахових, соціальних, комунікативних, інформаційних компетенцій, формування прагнення до саморозвитку та самоосвіти, потреби та готовності до постійного навчання у професійному відношенні, до раціональної продуктивної, творчої діяльності.uk_UA
dc.description.abstractThis discipline is a theoretical and practical basis for a set of knowledge and skills that form the profile of a specialist in the field of air transport. The purpose of teaching the discipline is to study the basic physical phenomena and ideas; mastering the fundamental concepts, laws and theories of classical and modern physics, and also methods of physical research and acquaintance with modern experimental physical equipment. Formation of skills of physical experiment and scientific worldview and modern physical thinking; mastering the methods and techniques of solving specific problems in different sections of physics; formation of the ability to distinguish a specific physical content in the applied problems of the future specialty for the development of professional, social, communicative, informational competencies, the formation of the desire for self-development and self-education, needs and readiness for continuous professional training, to rational productive, creative activity.uk_UA
dc.description.sponsorship1. Фізика. Модуль 1. Механіка: Навч. посіб. / А.Г. Бовтрук, Ю. Т. Герасименко, Б.Ф. Лахін та ін.; за заг. ред. проф. А.П. Поліщука. – К.: НАУ, 2006.– 176 с. 2. Фізика. Модуль 2. Молекулярна фізика і термодинаміка: Навч. посіб. / В.І. Благовісна, А.П. В’яла, С.М. Мєняйлов та ін.; за заг. ред. проф. А.П. Поліщука. – К.: НАУ, 2005.– 191 с. 3. Фізика. Модуль 3. Електрика і магнетизм: Навч. посіб. / Б.Ф. Лахін, С.Л. Максимов, А.П. Поліщук та ін.; за заг. ред. проф. А.П. Поліщука. – К.: НАУ, 2005. – 336 с. 4. Фізика. Модуль 4. Коливання і хвилі: Навч. посіб. / Б.Ф. Лахін, К.К. Мартинчук, В.І. Оглобля та ін.; за заг. ред. проф. А.П. Поліщука. – К.: НАУ, 2009. – 232 с. 5. Фізика. Модуль 5. Оптика: Навч. посіб. / А.П. Поліщук, Ж.О. Рудницька, І.А. Сліпухіна та ін.; за заг. ред. проф. А.П. Поліщука. – К.: НАУ, 2012. – 388 с. 6. Фізика. Модуль 6. Вступ до квантової та атомної фізики: Навч.посіб / Г.Б. Бордюг, О.В. Грідякіна, С.П. Кручинін та ін.; за заг. ред. проф. А.П. Поліщука. – К. : НАУ, 2015.– 232 с. 7. Куліш В.В., Соловйов А.М., Кузнєцова О.Я. Фізика для інженерних спеціальностей. Кредитно-модульна система. Навч. посібник. – У 4 ч. – М. 1.Механіка. Молекулярна фізика – К.: Книжкове вид-во НАУ, 2010. – 220 с. 8. Куліш В.В., Соловйов А.М., Кузнєцова О.Я. Фізика для інженерних спеціальностей. Кредитно-модульна система. Навч. посібник. – У 4 ч. – М. 2.Термодинаміка. Електромагнетизм – К.: Книжкове вид-во НАУ, 2006. – 232 с. 9. Куліш В.В., Соловйов А.М., Кузнєцова О.Я. Фізика для інженерних спеціальностей. Кредитно-модульна система. Навч. посібник. – У 4 ч. – М. 3. Коливання і хвилі. Оптика. – К.: Книжкове вид-во НАУ, 2007. – 172 с. 10. Куліш В.В., Соловйов А.М., Кузнєцова О.Я. Фізика для інженерних спеціальностей. Кредитно-модульна система. Навч. посібник. – У 4 ч. – М. 4. Квантова та атомна фізика. – К.: Книжкове вид-во НАУ, 2008. – 232 с.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectробоча програмаuk_UA
dc.subjectwork programuk_UA
dc.subjectмеханікаuk_UA
dc.subjectmechanicsuk_UA
dc.subjectмолекулярна фізикаuk_UA
dc.subjectmolecular physicsuk_UA
dc.subjectтермодинамікаuk_UA
dc.subjectthermodynamicsuk_UA
dc.subjectкінематикаuk_UA
dc.subjectkinematicsuk_UA
dc.subjectдинамікаuk_UA
dc.subjectdynamicsuk_UA
dc.subjectзакони збереженняuk_UA
dc.subjectconservation lawsuk_UA
dc.subjectелектрикаuk_UA
dc.subjectelectricityuk_UA
dc.titleНавчально-методичний комплекс навчальної дисципліни "Фізика" (171)uk_UA
dc.title.alternativeEducational and methodical complex of the discipline "Physics" (171)uk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA
Appears in Collections:Навчально-методичні комплекси дисциплін кафедри електроніки, робототехніки і технологій моніторингу та інтернету речей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
РПБ_171_2_21_Фізика.pdf2. Навчально-методичний комплекс навчальної дисципліни "Фізика" (171 "Електронні технології інтернету речей")1.24 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.