Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52318
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОстапенко, Тетяна Анатоліївна-
dc.contributor.authorOstapenko, Tetiana-
dc.date.accessioned2021-09-06T06:47:50Z-
dc.date.available2021-09-06T06:47:50Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationОстапенко Т.А. Дизайн інтер’єрів торгово-розважального центру. – Дипломна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності "Дизайн". – Національний авіаційний університет. – Київ, 2021. – 65 с.uk_UA
dc.identifier.other022-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52318-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: к. арх., доцент Гнатюк Лілія Романівнаuk_UA
dc.description.abstractАктуальність даної теми полягає у тому, що в часи, де кожного дня потреби людей збільшуються, але ніхто не хоче витрачати багато часу на покупки торгові центри вдало підходять і набувають все більшої популярності, адже в одному закладі зосереджені майже всі категорії товарів для всієї сім’ї і не потрібно витрачати час аби за тим чи іншим товаром їздити з одного кінця міста в інший. На даний час можна спостерігати переглядання всіх цінностей із сфери праці на сферу споживання, дозвілля та розваг. Актуальність нашого дослідження зумовлена вивченням нового явища в сучасному міському просторі, а саме ТРЦ, який швидко став найпопулярнішим центром відпочинку серед наших співвітчизників. Аналіз цієї категорії закладів показав ймовірність того, що через декілька років 85% людей будуть купувати товари саме в торгових центрах. Саме тому однією з причин обраної мною теми була саме висока актуальність даного громадського закладу.uk_UA
dc.description.abstractThe relevance of this topic is that in times where people's needs increase every day, but no one wants to spend a lot of time shopping malls are well suited and gaining popularity, because in one institution are concentrated almost all categories of goods for the whole family. and it is not necessary to spend time to go for this or that goods from one end of the city to another. At present, we can observe a revision of all values ​​from the sphere of labor to the sphere of consumption, leisure and entertainment. The relevance of our study is due to the study of a new phenomenon in modern urban space, namely the mall, which quickly became the most popular recreation center among our compatriots. The analysis of this category of establishments showed the probability that in a few years 85% of people will buy goods in shopping malls. That is why one of the reasons for my chosen topic was the high relevance of this public institution.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectбакалаврська роботаuk_UA
dc.subjectдизайн інтер`єруuk_UA
dc.subjectторгово-розважальний центрuk_UA
dc.subjectмагазиниuk_UA
dc.subjectiнтер’єрuk_UA
dc.subjectпокупкиuk_UA
dc.subjectрозвагиuk_UA
dc.subjectgraduate workuk_UA
dc.subjectbachelor workuk_UA
dc.subjectinterior designuk_UA
dc.subjectshopping and entertainment centeruk_UA
dc.subjectstoresuk_UA
dc.subjectentertainmentuk_UA
dc.titleДизайн інтер’єрів торгово-розважального центруuk_UA
dc.title.alternativeInterior design of a shopping and entertainment centeruk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп'ютерних технологій дизайну і графіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Остапенко_402_диплом.pdfПояснювальна записка2.22 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.