Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52288
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБлагая, Людмила Володимирівна-
dc.contributor.authorBlahaia, Liudmyla V.-
dc.date.accessioned2021-08-18T07:50:29Z-
dc.date.available2021-08-18T07:50:29Z-
dc.date.issued2021-08-18-
dc.identifier.citationБлагая Л.В. Модель функціонування системи «пілот–літак» при управлінні рухом на етапі посадки: дисертація на здобуття ступеня кандидата технічних наук за спеціальністю 05.22.13 «Навігація та управління рухом». – Національний авіаційний університет. – Київ, 2021. - 166 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52288-
dc.description.abstractРозроблено стохастичну математичну модель діяльності ергатичної системи «пілот-літак» на етапі заходу на посадку як системи масового обслуговування, яка об’єднує модельні уявлення станів людини-оператора і технічної частини системи в єдину модель. Результати розробленого програмного забезпечення показали, що параметри, отримані за моделлю, відповідають параметрам польоту, отриманим з системи реєстрації параметрів літака на режимі заходу на посадку. Результати удосконалення математичної моделі «Узагальнена робоча характеристика людини-оператора» дали змогу досліджувати системні характеристики операторської діяльності в системі «пілот–літак» на етапі заходу на посадку та, відповідно до отриманих висновків вносити коригування в методики підготовки пілотів з відпрацювання нештатних та аварійних ситуацій.uk_UA
dc.description.abstractA stochastic mathematical model of the activity of the ‘pilot-aircraft’ ergatic system at the landing phase as a queuing system has been developed. This model combines model representations of human operator states and the technical part of the system into a single model. The results of the developed software showed that the parameters obtained from the model correspond to the flight parameters obtained from the flight data recorder system during the landing phase. The results of the mathematical model improving ‘Generalized operating characteristic of human operator’ allow investigating the system characteristics of operator activities in the ‘pilot-aircraft’ system at the landing stage and, according to the conclusions obtained, make adjustments to the methods of pilots training for practising emergencies.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectматематична модельuk_UA
dc.subjectуправління рухомuk_UA
dc.subjectлюдина-операторuk_UA
dc.subjectергатична системаuk_UA
dc.subjectетап посадкиuk_UA
dc.subjectmathematical modeluk_UA
dc.subjectmotion controluk_UA
dc.subjecthuman operatoruk_UA
dc.subjectergatic systemuk_UA
dc.subjectlanding phaseuk_UA
dc.titleМодель функціонування системи «пілот–літак» при управлінні рухом на етапі посадкиuk_UA
dc.title.alternativeFunction model of the pilot-aircraft system during traffic control at the landing phaseuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.subject.udc629.735.072.4:656.7.071.7:510.589uk_UA
Appears in Collections:Дисертації та автореферати спеціалізованої вченої ради Д 26.062.03

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Blahaia_autoref.pdfАвтореферат_Благая1.21 MBAdobe PDFView/Open
Dissertation_Blahaia.pdfДисертація_Благая4.51 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.