Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52088
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ареф'єва, Олена Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Арефьева, Елена Владимировна | - |
dc.contributor.author | Arefieva, Olena | - |
dc.contributor.author | Пілецька, Саміра Тимофіївна | - |
dc.contributor.author | Пилецкая, Самира Тимофеевна | - |
dc.contributor.author | Piletska, Samira | - |
dc.date.accessioned | 2021-07-09T11:21:05Z | - |
dc.date.available | 2021-07-09T11:21:05Z | - |
dc.date.issued | 2021-05-19 | - |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52088 | - |
dc.description.abstract | Дана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця в галузі соціальних та поведінкових наук. Метою дисципліни є формування у здобувачів теоретичних знань, практичних умінь і навичок в сфері управління корпорацією, формування вміння вибору стратегії її розвитку, залучення на вигідних умовах інвестицій, формування стійкого балансу інтересів акціонерів, володіти механізмами і методами впровадження корпоративної культури і етики. | uk_UA |
dc.description.abstract | Данная учебная дисциплина является теоретической и практической основой совокупности знаний и умений, формирующие профиль специалиста в области социальных и поведенческих наук. Целью дисциплины является формирование у соискателей теоретических знаний, практических умений и навыков в области управления корпорацией, формирование умения выбора стратегии ее развития, привлечения на выгодных условиях инвестиций, формирование устойчивого баланса интересов акционеров, владеть механизмами и методами внедрения корпоративной культуры и этики. | uk_UA |
dc.description.abstract | This discipline is a theoretical and practical basis for a set of knowledge and skills that form the profile of a specialist in the field of social and behavioral sciences. The purpose of the discipline is to form students 'theoretical knowledge, practical skills and abilities in the field of corporate governance, the ability to choose the strategy of its development, attract favorable investment conditions, the formation of a stable balance of shareholders' interests, mechanisms and methods of corporate culture and ethics. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | корпоративне управління | uk_UA |
dc.subject | авіація | uk_UA |
dc.subject | стратегічне управління | uk_UA |
dc.subject | структура корпоративного управління | uk_UA |
dc.subject | стандарти корпоративного управління | uk_UA |
dc.subject | corporative management | uk_UA |
dc.subject | aviation | uk_UA |
dc.subject | strategic management | uk_UA |
dc.subject | corporate governance structure | uk_UA |
dc.subject | corporate governance standards | uk_UA |
dc.subject | корпоративное управление | uk_UA |
dc.subject | авиация | uk_UA |
dc.subject | стратегическое управление | uk_UA |
dc.subject | структура корпоративного управления | uk_UA |
dc.subject | стандарты корпоративного управления | uk_UA |
dc.title | Навчально-методичний комплекс з дисципліни "Корпоративне управління в авіаційній сфері" | uk_UA |
dc.title.alternative | Educational and methodical complex on the subject "Corporate governance in the aviation sector" | uk_UA |
dc.title.alternative | Учебно-методический комплекс по дисциплине "Корпоративное управление в авиационной сфере" | uk_UA |
dc.type | Working Paper | uk_UA |
Appears in Collections: | Навчально-методичні комплекси кафедри економіки повітряного транспорту |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
РП КУАС-2020.pdf | Робоча програма навчальної дисципліни «Корпоративне управління в авіаційній сфері» | 772.26 kB | Adobe PDF | View/Open |
КУ в АС питання.pdf | ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ ДО ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО ЗАЛІКУ | 217.48 kB | Adobe PDF | View/Open |
КУ в АС_РСО.pdf | РЕЙТИНГОВА СИСТЕМА ОЦІНЮВАННЯ | 255.3 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.