Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52040
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЩіпак, Дар’я Дмитрівна-
dc.date.accessioned2021-07-09T10:34:22Z-
dc.date.available2021-07-09T10:34:22Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52040-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" Науковий керівник: кандидат політичних наук, доцент кафедри міжнародних відносин, інформації та регіональних студій Мороз Андрій Сергійовичuk_UA
dc.description.abstractВ даний час мережа Інтернет є основним джерелом отримання інформації для більшості людей. Докладний аналіз великої кількості соціологічних досліджень показує істотний приріст числа користувачів з кожним роком. Згідно з останніми дослідженнями, викладеними в доповіді ООН «Broadband catalyzing sustainable development» у 2020 році, кількість користувачів Інтернету досягло позначки в 4,54 млрд. чоловік, що становить практично половину населення земної кулі. У зв'язку з високою популярністю соціальних мереж вони, окрім виконання функцій підтримки спілкування, обміну думками та отримання інформації, все частіше стають об'єктами і засобами інформаційного управління, а також ареною інформаційного протиборства. Соціальні мережі є важливим інструментом інформаційно-психологічного впливу, метою якого часто є маніпулювання особистістю, соціальними групами і суспільством в цілому, а також полем інформаційної війни. Але разом з усіма перевагами соціальні мережі являють собою серйозну загрозу інформаційній безпеці. Будь-яка соціальна мережа визначається контентом, який вона містить. В інформаційних мережах може поширюватися контент практично будь-якого характеру, в тому числі і деструктивного. Значна частина інформаційного потоку містить недостовірну інформацію або інформацію, що вводить в оману. Даний феномен отримав назву фальшивих або фейкових новин. У загальному випадку, фейк - це цілеспрямоване використання вигаданих і спеціально сфабрикованих новин, головною метою яких є підрив репутації будь-якого інституту, організації або персони.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectінформаційний фейкuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectманіпуляціяuk_UA
dc.subjectпідроблені новиниuk_UA
dc.subjectнаукове дослідженняuk_UA
dc.subjectприйоми інформаційних фейківuk_UA
dc.titleПротидії маніпулятивному впливу інформаційних фейків у соціальних мережахuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри міжнародних відносин, інформації та регіональних студій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Щіпак.pdf1.07 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.