Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52012
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧернов, Дмитро Віталійович-
dc.date.accessioned2021-07-09T08:44:35Z-
dc.date.available2021-07-09T08:44:35Z-
dc.date.issued2021-06-19-
dc.identifier.citationЧернов Д.В. Логістична стратегія управління виробництвом будівельних матеріалів. - Кваліфікаційна робота здобувача вищої освіти кафедри логістики. - Національний авіаційний університет. - Київ, 2021. - 107 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52012-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозитарії НАУ" . Керівник проекту: професор, д. е. н. Григорак Марія Юріївнаuk_UA
dc.description.abstractВ умовах трансформації української економіки проявляються такі особливості ринкових відносин як часті і непередбачувані зміни у попиті, виникнення нових потреб і видів продукції, що скорочують тривалість життєвого циклу товарів та час реагування на зміни ринкового середовища. Вплив усіх цих факторів значно ускладнює здійснення обмінних процесів у системах дистриб’юції і координацію дій окремих її елементів, робить їх вразливи від оперативності виробництва, тим самим, висуваючи на перший план необхідність ефективного управління матеріальними та пов'язаними з ними інформаційними потоками у виробничій діяльності. Актуальність теми дипломної роботи полягає у тому, що в сучасній економіці комерційна діяльність передбачає вирішення різноманітних складних проблем, основною з яких залишається проблема матеріально-технічного забезпечення виробничої діяльності. В умовах ринкових економічних відносин матеріальні ресурси для виробничого споживання придбаваються на ринку засобів виробництва. Отже, підприємства мають бути платоспроможними. Усе коло питань, пов’язаних з управлінням матеріальними ресурсами з метою матеріально-технічного забезпечення і збуту, є предметом логістики. Загальна стратегія розвитку підприємства пов’язана з діяльністю підприємства в цілому, використанням вciх ресурciв і орієнтована на виконання його головної цілі. Виробничі (засадничі) види стратегій забезпечують реалізацію генepальної стратегії підприємства по окремим направленням його діяльності (маркетингова, фінансова, збутова тощо), видам діяльності (стратегія основної діяльності, пов’язана з реалізацією товарів і обслуговуванням покупців, стратегія неторгової діяльності – ремонтно-будівельної, транспортної, виробничої тощо) використанню окремих видів ресурciв (стратегія формування і використання трудових ресурciв, матepіально-технічної бази, фінансових ресурciв тощо).uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectлогістична системаuk_UA
dc.subjectцикл виробництваuk_UA
dc.subjectматеріальні ресурсиuk_UA
dc.subjectланцюг постачанньuk_UA
dc.subjectвиробнича логістикаuk_UA
dc.subjectлогістичні технологіїuk_UA
dc.subjectстратегія управлінняuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleЛогістична стратегія управління виробництвом будівельних матеріалівuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри логістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФТМЛ_2021_073.3_Чернов Д.В.pdfПояснювальна записка2.34 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.