Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51905
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПастухов, Павло Володимирович-
dc.date.accessioned2021-07-06T13:32:18Z-
dc.date.available2021-07-06T13:32:18Z-
dc.date.issued2021-06-17-
dc.identifier.citationПастухов П.В. Логістична стратегія дистрибуції продуктів харчування. - Кваліфікаційна робота здобувача вищої освіти кафедри логістики. - Національний авіаційний університет. - Київ, 2021. - 101 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51905-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозитарії НАУ" . Керівник проекту: доцент, к. е. н. Литвиненко Сергій Леонідовичuk_UA
dc.description.abstractВ умовах «ринку покупця» продавець змушений будувати свою діяльність виходячи з купівельного попиту. При цьому попит не обмежується попитом на товари. Споживач диктує свої умови також і в області якісних та кількісних характеристик послуг, що надаються йому в процесі постачання цього товару. Актуальність теми дипломної роботи полягає у тому, що на сучасному етапі одним із визначальних чинників конкурентоспроможності підприємства стає налагодження ефективної системи обслуговування споживачів. Сьогодні підприємства, які конкурують виключно на підставі технічних характеристик товару, раніше чи пізніше опиняються у невигідній для себе ситуації порівняно з фірмами, які зміцнюють свою ринкову позицію, підвищуючи якість обслуговування товарів та покупців. У цьому процесі важлива роль належить ефективно організованому комплексному логістичному обслуговуванню, яке має впроваджуватися не лише на рівні окремого підприємства, але й бути процесом, який об’єднує усіх учасників ланцюга поставок. Сучасна вітчизняна і світова практика свідчать про зростання ролі послуг у конкурентноздатності підприємству. Це пояснюється в першу чергу тим, що в сучасній економіці чітко простежується напрямок розвитку сукупної пропозиції «товару – послуги». Покупець фактично здобуває не тільки товар як фізичний об’єкт, але і послуги, які супроводжують його продаж. У цих умовах для більшості споживачів стала важливою не сама пропозиція, а, скоріше, суб’єктивний спосіб її сприйняття. Тому в останні роки прерогативою логістики поряд з управлінням матеріальними потоками є й управління сервісними потоками. Зокрема на Заході широко використовуються поняття «логістика сервісного відгуку» (SRL), що визначається як процес координації логістичних операцій, необхідних для надання послуг найефективнішим щодо витрат і задоволення запитів споживачів способом.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectлогістична стратегіяuk_UA
dc.subjectлогістичне обслуговуванняuk_UA
dc.subjectдистрибуціяuk_UA
dc.subjectкондитерські виробиuk_UA
dc.subjectконцепціяuk_UA
dc.subjectмалий бізнесuk_UA
dc.subjectлогістичний операторuk_UA
dc.subjectланцюг постачаньuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleЛогістична стратегія дистрибуції продуктів харчуванняuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри логістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФТМЛ_2021_073.3_Пастухов.pdfПояснювальна записка1.87 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.