Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51897
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДеспотулі, Маргарита Дмитрівна-
dc.date.accessioned2021-07-06T12:40:48Z-
dc.date.available2021-07-06T12:40:48Z-
dc.date.issued2021-06-16-
dc.identifier.citationДеспотулі М.Д. Управління якістю діяльності оператора експрес-доставки. - Кваліфікаційна робота здобувача вищої освіти кафедри логістики. - Національний авіаційний університет. - Київ, 2021. - 87 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51897-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозитарії НАУ" . Керівник проекту: доцент, к. е. н. Костюченко Леся Вячеславівнаuk_UA
dc.description.abstractУ сучасній науці та практиці контроль менеджменту якості грає особливо важливу роль. Це пов'язано з тим, що в умовах сучасного ринку саме якість роботи суб'єктів господарювання визначає кінцеві результати їх функціонування і, отже, ефективність всієї національної економіки в цілому. Особливо актуальною проблему контролю якістю роблять процеси росту ринкової конкуренції, пов'язані з підвищенням ступеня відкритості національної економіки та її більш глибокою інтеграцією в систему міжнародних господарських зв’язків. У сучасному світі світової економіки значення якості продукції визначає новий зміст для виробництв. Адже якщо споживач вказує на ступень якості того чи іншого товару з точки зору задоволення своїх особистих потреб, тобто для споживача якість означає об’єднання всіх характеристик товару. Для виробників вирішення цього поняття є складним та трудомістким. Потреби споживачів змінилися, так як вони стали більш різноманітними та конкретними, проте ставлення до якості продукції – ні. Як результат, у зв’язку із прискоренням розвитку інформаційних технологій та інформативності покупців виробники у свою чергу повинні задовольняти всі вимоги та потреби покупців (щоб збільшувати свої прибутки та свою частку на ринку). Система управління якістю потребує комплексного підходу, яка визначила б основні показники та напрями їх досягнення, тобто шлях обраний підприємством щодо покращення якості. Цей підхід зумовлює системний підхід для роботи окремого органу компанії у даному напрямку. Підвищення якості означає організовану та упорядковану діяльність компанії. Варто звернути увагу на безпосереднє планування підвищення якості, як однієї із основних функцій системи управління якістю продукції.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectякістьuk_UA
dc.subjectсистема управління якістюuk_UA
dc.subjectконтроль управління якістюuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectекспрес-доставкаuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleУправління якістю діяльності оператора експрес-доставкиuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри логістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФТМЛ_2021_073_Деспотули М.Д..pdfПояснювальна записка1.28 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.