Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51620
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСемеген, Анастасія Василівна-
dc.date.accessioned2021-07-01T07:56:13Z-
dc.date.available2021-07-01T07:56:13Z-
dc.date.issued2021-06-
dc.identifier.citationСемеген А. В. Краудсорсингова платформа в соціальних мережах "Гендерні стереотипи в українській рекламі". - Дипломна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності "Журналістика". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2021. - 54 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51620-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: кандидат наук із державного управління Лашкіна Марія Григорівнаuk_UA
dc.description.abstractПровідні вчені з усього світу відмічають негативний вплив сталих образів ролі жінки та чоловіка не тільки на суспільну складову держави, але й на усі сфери її функціонування. Демократичні країни не один рік ведуть боротьбу із гендерними стереотипами, які сформувалися протягом усього існування людства, залучають різноманітні методи впливу на людську свідомість. У 2006 році Україна підписала міжнародні документи, в яких визнається гендерна дискримінація, і взяла зобов’язання щодо її подолання, проте дослідження в галузі психології, соціології та лінгвістики свідчать, що для подолання цієї проблеми зроблено було дуже мало. Особливу увагу привертає відсутність змін на рекламному ринку. Водночас, реклама, як один із інструментів контролю великих мас людей, має неоціненне значення у боротьбі з гендерними стереотипами. Актуальність теми підтверджується також опитуванням, яке було проведено автором серед молоді НАУ віком від 18 до 25 років. Тестування показало, що більше 90% опитаних вважають доцільним створення платформи з виявлення гендерних стереотипів,uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectгендерна рівністьuk_UA
dc.subjectкраудсорсингuk_UA
dc.subjectстереотипиuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectцільова аудиторіяuk_UA
dc.titleКраудсорсингова платформа в соціальних мережах "Гендерні стереотипи в українській рекламі"uk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти студентів кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Семеген А.В..pdfДипломна робота810.12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.