Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51582
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВолодимиренко, Анна Вячеславівна-
dc.date.accessioned2021-06-30T08:56:14Z-
dc.date.available2021-06-30T08:56:14Z-
dc.date.issued2021-06-
dc.identifier.citationВолодимиренко А. В. Сторітелінг як інструмент просування бренду. - Дипломна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності "Журналістика". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2021. - 75 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51582-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: доцент, кандидат наук із соціальних комунікацій Іващук Антоніна Анатоліївна.uk_UA
dc.description.abstractАктуальність теми дослідження зумовлена тим, що із розвитком Інтернету та соціальних мереж, змінюється сприйняття інформації у суспільстві. Стало не цікаво слухати статичні дані про будь-яку подію, читати великі за обсягом тексти, розбиратися зі складною інтерпретацією. Таку інформацію варто подавати із якоюсь міні-історією, аби привернути увагу читача. Ефективною і легкою для сприйняття є техніка сторітелінгу. Розвиток сучасних технологій та перенасичення ринку товарів та послуг надає пересічному споживачеві широкий вибір, серед якого людина губиться. А сторітелінг допомагає залучити увагу аудиторії і зробити споживача контенту лояльним, а також утримувати зацікавленість протягом довгого часу. Завдяки сторітелінгу вибудовується довіра між споживачем та брендом. Це є невід’ємною складовою і стає запорукою довготривалого співпрацювання із аудиторією. Адже саме вона може згодом стати одним із учасників створення історії. Від сторітелінгу залежить яка буде аудиторія і наскільки довірливі стосунки згодом стануть між брендом і споживачем. На сьогодні така тематика є важливою частиною просування.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectсторітелінгuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectіміджuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectкреативністьuk_UA
dc.subjectконтент-планuk_UA
dc.titleСторітелінг як інструмент просування брендуuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти студентів кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Володимиренко А.В..pdfДипломна робота3.05 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.