Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51418
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМихайлюк, Анастасія Андріївна-
dc.date.accessioned2021-06-29T09:11:49Z-
dc.date.available2021-06-29T09:11:49Z-
dc.date.issued2021-06-
dc.identifier.citationМихайлюк А.А. Перспективні сучасні напрями розвитку реклами в міжнародному бізнесі в умовах глобальних трансформацій. - Національний авіаціний університет. - Київ, 2021. - 121 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51418-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: доцент, к.е.н. Набок Інна Іванівна.uk_UA
dc.description.abstractГлобалізація є однією з головних тенденцій розвитку сучасного світу, вона зачіпає ключові сфери життя будь–якого суспільства і держави: економічну, політичну, соціальну і навіть культурно–цивілізаційну. Глобалізація має головну мету – створення єдиного економічного простору, в якому будуть стерті національні кордони, які виступають своєрідними бар’єрами на шляху формування глобального ринку. В зв’язку з новими тенденціями розвитку економіки, схильної до впливу глобалізаційних процесів, змін зазнає і реклама. Можна сміливо стверджувати, що ефективна рекламна кампанія – це запорука успіху туристичної компанії на ринку. У свою чергу, успіх на ринку дає компанії можливості і засоби для діяльності і перспективного розвитку в умовах глобальних трансформацій. Ось чому знання основ, професійних секретів і тонкощів організації і управління рекламною діяльністю так важливі. Це робить тему, обрану для дослідження, цікавою з теоретичної та корисною з практичної точок зору.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectміжнародний бізнесuk_UA
dc.subjectрекламна діяльністьuk_UA
dc.subjectнапрямки розвитку рекламиuk_UA
dc.subjectглобальні трансформаціїuk_UA
dc.subjectрекламна кампаніяuk_UA
dc.titleПерспективні сучасні напрями розвитку реклами в міжнародному бізнесі в умовах глобальних трансформаційuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри міжнародних економічних відносин і бізнесу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Михайлюк_диплом.pdfПояснювальна записка1.82 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.