Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51127
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorІвашенко, Аліна Анатоліївна-
dc.date.accessioned2021-06-15T11:04:41Z-
dc.date.available2021-06-15T11:04:41Z-
dc.date.issued2021-06-
dc.identifier.citationІвашенко А.А. Гейміфікація як маркетинговий напрямок розвитку туризму в Україні - Дипломна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності "Туризм". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2021. - 90 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51127-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: к. е. н., Беркова Оксана Петрівнаuk_UA
dc.description.abstractЗростаюча складність ділового середовища, посилення конкуренції вимагає впровадження нових методів просування продуктів та послуг, що підвищують конкурентоспроможність сучасних компаній. Однією з цих технік, яка активно обговорюється як в адемічних колах, так і серед практиків, є гейміфікація (застосування ігрових елементів у різних неігрових контекстах), яка стає все частіше в центрі уваги в багатьох областях, включаючи бізнес, освіту, охорону здоров'я та туристичну сферу. Завдяки широкому спектру додатків і функцій підтримки її потенціал для індустрії туризму є значним. Гейміфікація туризму може сприяти більш плідній взаємодії і більш високому рівню задоволеності клієнтів, а також підвищенню впізнаваності бренду і лояльності до місця призначення. Ігрофікація ефективно себе зарекомендувала в якості важеля впливу на сучасних споживачів, незалежно від їх віку, соціального стану та інших характеристик і відповідно з’явилося багато можливостей для застосування гейміфікації в туристичному секторі.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectгеймифікаціяuk_UA
dc.subjectігрофікаціяuk_UA
dc.subjectмаркетинг туризмуuk_UA
dc.subjectтуристична сфераuk_UA
dc.subjectмаркетингові інструментиuk_UA
dc.titleГейміфікація як маркетинговий напрямок розвитку туризму в Україніuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти ОС "Бакалавр" кафедри міжнародного туризму та країнознавства

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ФМВ_2021_242_ Івашенко А.pdfДипломна робота3.28 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.