Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51127
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Івашенко, Аліна Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2021-06-15T11:04:41Z | - |
dc.date.available | 2021-06-15T11:04:41Z | - |
dc.date.issued | 2021-06 | - |
dc.identifier.citation | Івашенко А.А. Гейміфікація як маркетинговий напрямок розвитку туризму в Україні - Дипломна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності "Туризм". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2021. - 90 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51127 | - |
dc.description | Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: к. е. н., Беркова Оксана Петрівна | uk_UA |
dc.description.abstract | Зростаюча складність ділового середовища, посилення конкуренції вимагає впровадження нових методів просування продуктів та послуг, що підвищують конкурентоспроможність сучасних компаній. Однією з цих технік, яка активно обговорюється як в адемічних колах, так і серед практиків, є гейміфікація (застосування ігрових елементів у різних неігрових контекстах), яка стає все частіше в центрі уваги в багатьох областях, включаючи бізнес, освіту, охорону здоров'я та туристичну сферу. Завдяки широкому спектру додатків і функцій підтримки її потенціал для індустрії туризму є значним. Гейміфікація туризму може сприяти більш плідній взаємодії і більш високому рівню задоволеності клієнтів, а також підвищенню впізнаваності бренду і лояльності до місця призначення. Ігрофікація ефективно себе зарекомендувала в якості важеля впливу на сучасних споживачів, незалежно від їх віку, соціального стану та інших характеристик і відповідно з’явилося багато можливостей для застосування гейміфікації в туристичному секторі. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | дипломна робота | uk_UA |
dc.subject | геймифікація | uk_UA |
dc.subject | ігрофікація | uk_UA |
dc.subject | маркетинг туризму | uk_UA |
dc.subject | туристична сфера | uk_UA |
dc.subject | маркетингові інструменти | uk_UA |
dc.title | Гейміфікація як маркетинговий напрямок розвитку туризму в Україні | uk_UA |
dc.type | Learning Object | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти ОС "Бакалавр" кафедри міжнародного туризму та країнознавства |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
ФМВ_2021_242_ Івашенко А.pdf | Дипломна робота | 3.28 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.