Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50933
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗємцова, Поліна Олексіївна-
dc.contributor.authorZiemtsova, Polina-
dc.date.accessioned2021-06-01T10:41:20Z-
dc.date.available2021-06-01T10:41:20Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЗємцова П. О. Сценарій інтер’єру офісу на прикладі центра продажів // Політ. Сучасні проблеми науки : тези доповідей ХХІ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених . – Національний авіаційний університет. – Київ, 2021. – С. 139-140.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50933-
dc.description1. Основи дизайну інтер’єру : навч. посіб. / О. П. Олійник, Л. Р. Гнатюк, В. Г. Чернявський. — К. : НАУ, 2011. — 228 с. 2. F.G Studio: Визуальные эффекты для офиса продаж в Тайчжоу. URL: https://www.interior.ru/place/11135-fg-studio-vizualinie-effekti-dlya-ofisa-prodazh-v-taichzhou.htmluk_UA
dc.description.abstractНа прикладі дизайну інтер’єру центру продажу житлової нерухомості, розташованого у Тайчжоу, Китай (F.G Studio) проаналізовано особливості сценарного підходу до проектування багатофункціонального офісного простору. Проведений аналіз демонструє, що сучасний громадський інтер’єр, зокрема офісний, є складним утворенням, в якому послідовність зорових вражень для відвідувача проектується у тісному взаємозв’язку між функціями основних і допоміжних просторів, концепцією діяльності компанії та художнім образом на основі визначеного дизайнером сценарію, послідовності зорових вражень.uk_UA
dc.description.abstractUsing the example of the interior design of a residential real estate sales center located in Taizhou, China (F.G Studio), the peculiarities of the scenario approach to the design of a multifunctional office space are analyzed. The analysis shows that modern public interior, in particular office, is a complex formation in which the sequence of visual impressions for the visitor is designed in close connection between the functions of the main and auxiliary spaces, the concept of the company and the artistic image based on the designer's scenario. sequence of visual impressions.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectсценарний підхідuk_UA
dc.subjectдизайн інтер’єруuk_UA
dc.subjectпослідовність зорових враженьuk_UA
dc.subjectконцепціяuk_UA
dc.subjectпроєктуванняuk_UA
dc.subjectбагатофункціональний офісний простірuk_UA
dc.subjectscenario approachuk_UA
dc.subjectinterior designuk_UA
dc.subjectsequence of visual impressionsuk_UA
dc.subjectconceptuk_UA
dc.subjectmultifunctional office spaceuk_UA
dc.titleСценарій інтер’єру офісу на прикладі центра продажівuk_UA
dc.title.alternativeScenario of office interior on the example of a sales centeruk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.subject.udc721uk_UA
Appears in Collections:Політ. Дизайн інтер'єру. 2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zbirnuk Tez FABD-Зємцова 139-140.pdfТези конференції683.6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.