Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50533
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHoncharuk, Anastasiya-
dc.contributor.authorГончарук, Анастасія Максимівна-
dc.date.accessioned2021-05-18T07:30:14Z-
dc.date.available2021-05-18T07:30:14Z-
dc.date.issued2021-04-08-
dc.identifier.citationHoncharuk А.М. Customization and logistics // Flight. Modern problems of science: abstracts of the XXI International scientific-practical conference of applicants for higher education and young scientists. - National Aviation University. - Kyiv, 2021. - P. 79-80uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50533-
dc.description1. Maya E. Dollarhide Mass Customization term URL: https://www.investopedia.com/terms. 2. LAMPEL, J., and MINTZBERG, H. Customizing customization. Sloan Management Review. Vol. 38, 1996, p. 21-30. 3. Guixiu Qiao, Roberto F. Lu, and Charles McLean, (2004), “Process control and logistics management for mass customization manufacturing”, IIE Annual Conference and Exhibition, p 1517-1522uk_UA
dc.description.abstractCustomization is one of the most important processes in each industry in the modern world. The logistics industry uses it for the growth of business, to get profit, and customer loyalty. Customization as a way of satisfying consumer needs includes an individual approach to each group of clients by changing conditions of ordering, delivery, forward service, etc. Mass customization is a marketing and manufacturing technique that combines the flexibility and personalization of custom-made products with the low unit costs associated with mass production. This technique became the key factor for each company to “grow” in the future. The quick and efficient company’s reaction to the changes rules a new frontier in business competition.uk_UA
dc.description.abstractНалаштування - це один з найважливіших процесів у кожній галузі в сучасному світі. Логістична галузь використовує його для зростання бізнесу, отримання прибутку та лояльності споживачів. Налаштування як спосіб задоволення потреб споживача включає індивідуальний підхід до кожної групи клієнтів шляхом зміни умов замовлення, доставки, експедиційного обслуговування тощо. Масова настройка - це маркетингова та виробнича техніка, що поєднує гнучкість та персоналізацію виготовлених на замовлення продуктів з низькі одиничні витрати, пов'язані з масовим виробництвом. Ця техніка стала ключовим фактором для зростання кожної компанії в майбутньому. Швидка та ефективна реакція компанії на зміни визначає нові кордони в діловій конкуренції.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherNational Aviation Universityuk_UA
dc.subjectcustomizationuk_UA
dc.subjectclients serviceuk_UA
dc.subjectlogisticsuk_UA
dc.subjectобслуговування клієнтівuk_UA
dc.subjectкастомізаціяuk_UA
dc.subjectлогістикаuk_UA
dc.titleCustomization and logisticsuk_UA
dc.title.alternativeКастомізація та логістикаuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.subject.udc330.0uk_UA
Appears in Collections:Політ. Менеджмент та логістика. 2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ПОЛІТ_Гончарук_116.pdfТези конференції300.48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.