Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50525
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMosiichuk, Khrystyna-
dc.contributor.authorМосійчук, Христина Андріївна-
dc.contributor.authorVolovyk, Olena-
dc.contributor.authorВоловик, Олена Іванівна-
dc.date.accessioned2021-05-18T07:23:04Z-
dc.date.available2021-05-18T07:23:04Z-
dc.date.issued2021-04-08-
dc.identifier.citationMosiichuk К.А., Volovyk O.І. Quality management principles in logistics // Flight. Modern problems of science: abstracts of the XXI International scientific-practical conference of applicants for higher education and young scientists. - National Aviation University. - Kyiv, 2021. - P. 67-68uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50525-
dc.description1. Vorobyov D.O. «Application of logistics standards in quality management», 2002. 2. Morozov O.B. « The basics of logistics theory in the practice of successful modern business », 2006 3. Talib, F., Rahman, Z. and Qureshi, M.N. (2011), "A study of total quality management and supply chain management practices", International Journal of Productivity and Performance Managementuk_UA
dc.description.abstractIn the modern economy, which is becoming socially oriented, the problems of the quality of manufactured and sold products are put forward in the first place. The solution to the quality problem is in the center of attention of manufacturing enterprises, for which there are special subdivisions - quality management services. The quality that meets the requirements of consumers and the achievements of scientific and technological progress determines the competitiveness of the enterprise, and at the same time - the commercial success and stable financial condition. Competition is the incentive that makes all subjects of the economy constantly improve the quality of goods and services, develop an operational and strategic policy in the field of quality.uk_UA
dc.description.abstractУ сучасній економіці, яка стає соціально орієнтованою, на перше місце висуваються проблеми якості виготовленої та реалізованої продукції. Вирішення проблеми якості знаходиться в центрі уваги виробничих підприємств, для яких існують спеціальні підрозділи - служби управління якістю. Якість, що відповідає вимогам споживачів та досягненням науково-технічного прогресу, визначає конкурентоспроможність підприємства, і в той же час - комерційний успіх та стабільний фінансовий стан. Конкуренція - це стимул, який змушує всіх суб’єктів господарства постійно підвищувати якість товарів і послуг, розробляти оперативну та стратегічну політику в галузі якості.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherNational Aviation Universityuk_UA
dc.subjectquality managementuk_UA
dc.subjectprinciplesuk_UA
dc.subjectlogisticsuk_UA
dc.subjectпринципиuk_UA
dc.subjectуправління якістюuk_UA
dc.subjectлогістикаuk_UA
dc.titleQuality management principles in logisticsuk_UA
dc.title.alternativeПринципи управління якістю в логістиціuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.subject.udc338.0uk_UA
Appears in Collections:Політ. Менеджмент та логістика. 2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мосійчук_Х_А - Мосійчук Христина Андріївна.pdfТези конференції332.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.