Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50372
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтовпник, Наталія Миколаївна-
dc.contributor.authorStovpnik, Natalia-
dc.date.accessioned2021-05-13T08:35:52Z-
dc.date.available2021-05-13T08:35:52Z-
dc.date.issued2021-04-
dc.identifier.citationСтовпник Н. М. Ділова гра як вид інтерактивного навчання / Н. М. Стовпник //Світові виміри освітніх тенденцій: науково-методичні проблеми мовної підготовки іноземних громадян: ХІV Міжнар. наук-практ. конф., 23 квітня 2021 р. : тези доп. – К. : Вид-во Нац. авіац. ун-ту «НАУ-друк», 2020. – С. 141 - 142.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50372-
dc.descriptionділова граuk_UA
dc.description.abstractУ тезах розповідається про створення у процесі навчання ігрової ситуації. Це допомагає оволодіти студентам - іноземцям новими знаннями та вміннями. Ділова гра забезпечує можливість творчої участі студентів у процесі засвоєння нових знань.uk_UA
dc.description.sponsorshipTheses tell about the creation of a game situation in the learning process. It helps foreign students to acquire new knowledge and skills. Business game provides an opportunion for creative participation of students in the process of learning new knowledge/uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectінтерактивuk_UA
dc.subjectinteractiveuk_UA
dc.subjectметодuk_UA
dc.subjectmethoduk_UA
dc.subjectвикладачuk_UA
dc.subjectteacheruk_UA
dc.subjectділова граuk_UA
dc.subjectbusiness gameuk_UA
dc.subjectнавичкиuk_UA
dc.subjectskillsuk_UA
dc.subjectдіяльністьuk_UA
dc.subjectactivityuk_UA
dc.titleДілова гра як вид інтерактивного навчанняuk_UA
dc.title.alternativeBusiness game as a type of interactive learninguk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Матеріали конференцій кафедри філологічних та природничих дисциплін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Конференція НАУ 2021.pdf97.63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.