Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/49151
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ставнійчук, Анастасія Петрівна | - |
dc.contributor.author | Stavniychuk, Anastasia Petrovna | - |
dc.contributor.author | Ставнийчук, Анастасия Петровна | - |
dc.date.accessioned | 2021-04-01T12:56:13Z | - |
dc.date.available | 2021-04-01T12:56:13Z | - |
dc.date.issued | 2021-02-02 | - |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/49151 | - |
dc.description.abstract | Дана навчальна дисципліна - процес пізнання, як основа будь-якого наукового дослідження, є складною і вимагає концептуального підходу на відповідній методологічній основі. Для дослідників-початківців дуже важливо мати уявлення про методологію та методи наукової творчості, оскільки на перших кроках до оволодіння навичками наукової роботи найбільше виникає питань саме методологічного характеру. Передусім бракує досвіду у використанні методів наукового пізнання, застосуванні логічних законів і правил, нових засобів і технології. Метою вивчення навчальної дисципліни є вивчення теоретико-методологічних основ наукових досліджень і практики організації наукової діяльності, формування і розвиток навичок застосування різних методів наукового пошуку у професійній діяльності. | uk_UA |
dc.description.abstract | This discipline - the process of cognition, as the basis of any scientific research, is complex and requires a conceptual approach based on the appropriate methodological basis. It is very important for novice researchers to have an idea of the methodology and methods of scientific creativity, because in the first steps to mastering the skills of scientific work most of the questions are of a methodological nature. First of all, there is a lack of experience in the use of methods of scientific knowledge, the application of logical laws and rules, new tools and technologies. The purpose of studying the discipline is to study the theoretical and methodological foundations of scientific research and practice of organization of scientific activity, the formation and development of skills in the application of various methods of scientific research in professional activities. | uk_UA |
dc.description.abstract | . Данная учебная дисциплина - процесс познания, как основа любого научного исследования, является сложной и требует концептуального подхода на соответствующей методологической основе. Для начинающих исследователей очень важно иметь представление о методологии и методы научного творчества, поскольку на первых шагах к овладению навыками научной работы больше возникает вопросов именно методологического характера. Прежде всего не хватает опыта в использовании методов научного познания, применении логических законов и правил, новых средств и технологии. Целью изучения учебной дисциплины является изучение теоретико-методологических основ научных исследований и практики организации научной деятельности, формирование и развитие навыков применения различных методов научного поиска в профессиональной деятельности. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | наукові дослідження | uk_UA |
dc.subject | наукова робота | uk_UA |
dc.subject | scientific research | uk_UA |
dc.subject | scientific work | uk_UA |
dc.subject | научные исследования | uk_UA |
dc.subject | научная работа | uk_UA |
dc.title | Навчально-методичний комплекс дисципліни "Основи наукових досліджень" | uk_UA |
dc.title.alternative | Educational and methodical complex of the discipline "Fundamentals of Scientific Research" | uk_UA |
dc.title.alternative | Учебно-методический комплекс дисциплины "Основы научных исследований" | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Навчально-методичні комплекси кафедри міжнародного та європейського права |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
РП_Основи наукових досліджень.pdf | 838.2 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.