Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/48752
Title: | Методика оцінювання технологічних процесів у системі менеджменту якості організації, схваленої згідно Part-145 |
Authors: | Савченко, Ірина Анатолійовна |
Keywords: | система менеджменту дипломна робота людський фактор технічне обслуговування стандарт якість |
Issue Date: | Dec-2020 |
Publisher: | Національний авіаційний університет |
Abstract: | Безпека польотів (БП) є пріоритетним напрямком всіх без винятку учасників авіаційної діяльності. Структура діяльності в авіаційній сфері дуже розгалужена, але переважна більшість процесів взаємопов’язані та взаємозалежні. Можливість здійснювати авіаційні перевезення на значні відстані, поєднувати різні країни й континенти, вимагає одноманітності здійснення процедур для полегшення взаємодій між об’єктами та суб’єктами авіаційної діяльності як на державному, так і на міжнародному рівнях. Роль координатора міжнародного співробітництва з 1944 року виконує Міжнародна організація цивільної авіації (ICAO – International Civil Aviation Organization). Шляхом видання стандартів і рекомендованих практик (SARP’s – Standard and Recommended Practices) здійснюється впорядкування розвитку цивільної авіації та функції забезпечення БП. На підтримку ICAO було створено Міжнародну асоціацію повітряного транспорту (IATA – International Air Transport Association) та низку регіональних організацій. На території Європи з 1970 року діяла Об’єднане авіаційне відомство (JAA – Joint Aviation Authorities), функції якої згодом взяла на себе Європейська агенція з безпеки авіації (EASA – European Aviation Safety Agency), створена у 2002 році. Зазначена агенція має право видачі сертифікату типу повітряного судна (ПС), схвалення льотної придатності (ЛП) компонентів, організацій з технічного обслуговування (ТО), видає нормативні документи та методичні рекомендації (AMC&GM Acceptable Means of Compliance&Guidance Material) до Part EASA та Airworthiness Operations (AIR-OPS). Міжнародне співробітництво у сфері авіаційної діяльності будь-якої держави, зокрема України, можливе за умови гармонізації національного законодавства з нормативними документами, що видаються ICAO, IATA, EASA. Таким чином забезпечується дотримання правил і процедур з БП. |
Description: | Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: доцент, к. т. н. Хімко Андрій Миколайович. |
URI: | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/48752 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри підтримання льотної придатності повітряних суден |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Савченко_І_А_original_25022021_102113.pdf | Дипломна робота | 4.6 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.