Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/48210
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПасічник, Ганна Олегівна-
dc.date.accessioned2021-03-04T12:18:50Z-
dc.date.available2021-03-04T12:18:50Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/48210-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник проекту: Чібісова Ірина Валентинівнаuk_UA
dc.description.abstractОсновною тенденцією змін управління на державній службі в європейських країнах стало перенесення управлінських методів і технологій з комерційної сфери в державну. Підходи та технології управління, відпрацьовані в комерційних структурах, впроваджуються в практику управління державних організацій: авторитарне управління змінює менеджмент участі, монополію з надання послуг змінює змагання, конкуренція з надання послуг, механізм бюрократії перетворюються на механізм ринку і т.д. У державних організаціях нового типу змінюється роль керівника лідера, який допомагає співробітникам самостійно виробляти нові підходи, удосконалювати прийоми і методи виконуваної роботи, перетворювати колектив в єдину монолітну команду, здійснювати налаштування цієї команди і здійснювати особистий позитивний вплив на вирішення спільних завдань. У процесі становлення нової моделі управління змінюється і роль персоналу. Інвестиції в людський капітал є настільки ж важливими, як і інвестиції в основні фонди. Обов'язковим стає безперервне навчання державних службовців. Перехід управління на державній службі від традиційної бюрократичної моделі до нової моделі управління, орієнтованої на пошук ефективного вирішення проблем, характеризується більшою орієнтацією на цілі і місію на відміну від орієнтації на правила і процедури. Практика формування місії (чітко виражена причина існування організації на ринку, яка деталізує статус фірми і забезпечує напрям і орієнтири для визначення цілей і стратегій на різних організаційних рівнях) поступово зміцнюється в державній службі. У практику державної служби впроваджуються методи кількісної оцінки результатів, зокрема оцінки ефективності (співвідношення результатів до витрат), результативності (співвідношення фактичного результату до планованого) і економії (співвідношення планованих витрат до фактичних).uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectпублічне управлінняuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectекономічна політикаuk_UA
dc.subjectоргани державної владиuk_UA
dc.titleТенденції інноваційного розвитку публічного управління в країнах Європиuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри публічного управління та адміністрування

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Магістерська_дипломна_робота__Пасічник_Г_О.pdfдипломна робота662.28 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.