Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/47999
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Долина, Сергій Сергійович | - |
dc.date.accessioned | 2021-02-28T11:08:51Z | - |
dc.date.available | 2021-02-28T11:08:51Z | - |
dc.date.issued | 2021-01 | - |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/47999 | - |
dc.description | Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник проекту: cтaрший нaукoвий cпiврoбiтник, кaндидaт пcихoлoгiчних нaук, дoцeнт Кaпуcтюк Oлeнa Микoлaївнa | uk_UA |
dc.description.abstract | Сучасний етап розвитку освіти в Україні характеризується відходом від тоталітарної уніфікації і стандартизації педагогічного процесу, інтенсивним переосмисленням цінностей, пошуками нового в теорії та практиці навчання і виховання. Цей процес не може бути стихійним. Він потребує управління. Для сучасного етапу розвитку освіти в Україні характерна широка наявність у ньому інноваційних процесів. Інноваційна діяльність в Україні передбачена проектом Концепції державної інноваційної політики та проектом Положення «Про порядок здійснення інноваційної діяльності у системі освіти» (1999). Стосовно педагогічного процесу інновація означає введення нового в цілі, зміст, форми і методи навчання та виховання; в організацію спільної діяльності вчителя і учня, вихованця. Інновації самі по собі не виникають, вони є результатом наукових пошуків, передового педагогічного досвіду окремих учителів і цілих колективів. У сучасній педагогіці терміни “інновація”, “інноваційний” означають певне нововведення, що стосується того чи того аспекту освітньо-виховного процесу. Кінцевим результатом (прямим продуктом) творчого пошуку можуть бути нові технології, оригінальні виховні ідеї, форми та методи виховання, нестандартні підходи в управлінні. При цьому нове у педагогіці – то не лише авторські ідеї, підходи, технологічні методи, які досі не використовувались, а й комплекс елементів або окремі елементи педагогічного процесу з прогресивними засадами, що дає змогу ефективно забезпечувати розвиток і саморозвиток особистості. Свідченням цього є, зокрема, активне звертання сучасних педагогів до педагогічної спадщини минулого – вітчизняної та зарубіжної. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | дипломна робота | uk_UA |
dc.subject | педагогічний процес | uk_UA |
dc.subject | інноваційні процеси | uk_UA |
dc.subject | наукові пошуки | uk_UA |
dc.subject | передовий педагогічний досвід | uk_UA |
dc.subject | освітньо-виховний процес | uk_UA |
dc.subject | педагогічна спадщина минулого | uk_UA |
dc.title | Сучасні інноваційні технології управління навчальним закладом | uk_UA |
dc.type | Working Paper | uk_UA |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри управління людським фактором |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ННІНО_2020_073Мз_Долина С..pdf | дипломна робота | 982.27 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.