Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/47756
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНабок, Інна Іванівна-
dc.contributor.authorNabok, Inna-
dc.date.accessioned2021-02-25T07:32:15Z-
dc.date.available2021-02-25T07:32:15Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/47756-
dc.description.abstractДана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця в галузі міжнародних економічних відносин. Метою викладання дисципліни є формування системи знань стосовно системи, методів та алгоритмів аналізу внутрішнього і зовнішнього бізнес-середовища підприємств, шляхів і резервів його маркетингового розвитку, отримання студентами знань в сфері методології, методів, механізмів та інструментів організації та управління маркетинговою діяльністю підприємства (організації).uk_UA
dc.description.abstractThis discipline is the theoretical and practical basis of a set of knowledge and skills that form the profile of a specialist in the field of international economic relations. The purpose of teaching the discipline is to form a system of knowledge about the system, methods and algorithms for analyzing the internal and external business environment of enterprises, ways and reserves of its marketing development, students gain knowledge in methodology, methods, mechanisms and tools for organizing and managing marketing activities. .uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectміжнародний маркетингuk_UA
dc.subjectстратегії конкурентоспроможностіuk_UA
dc.subjectміжнародні стратегії бізнесуuk_UA
dc.subjectinternational marketinguk_UA
dc.subjectcompetitiveness strategiesuk_UA
dc.subjectinternational business strategiesuk_UA
dc.titleНавчально-методичний комплекс навчальної дисципліни "Міжнародний стратегічний маркетинг"uk_UA
dc.title.alternativeEducational and methodical complex of the discipline "International Strategic Marketing"uk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Навчально - методичні комплекси навчальних дисциплін кафедри міжнародних економічних відносин і бізнесу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
РП нд Міжнародний стратегічний маркетинг.pdfРобоча програма319.32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.