Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/47539
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гріненко, Олександр Олександрович | - |
dc.date.accessioned | 2021-02-19T10:50:51Z | - |
dc.date.available | 2021-02-19T10:50:51Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/47539 | - |
dc.description | Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозитарії НАУ". Керівник: д.т.н.,професор Степанчук Олександр Васильович | uk_UA |
dc.description.abstract | Автомобілізація, збільшення об’ємів перевезення вантажів і пасажирів автомобільним транспортом дорогам призводить до зниження ефективності роботи вулично-дорожньої мережі (далі ВДМ), підвищення забруднення прилеглої території до автомобільної дороги чи вулиці в місті та збільшення виникнення дорожньо-транспортних пригод (далі ДТП). Здебільшого зростання ДТП залежить від інтенсивності руху транспортного потоку, яка обумовлена станом дорожньої системи «дорожні умови – транспортний потік – навколишнє середовище». Вплив руху автомобільного транспорту на природнє середовище, супроводжується не лише споживанням природних ресурсів, а й забрудненням довкілля. З екологічної позиції, забруднення навколишнього середовища негативно впливає на екологічну систему. Якщо рівень впливу забруднення перевищує можливість адаптації організмів до розмноження та існування, то це призведе до його загибелі або взагалі зникнення певних видів організмів. Виникнення перешкод в екологічних системах, може бути зв’язане з наявністю інгредієнтів забруднення, вимушеними витратами енергії, так зване параметричне забруднення і також змінами природнього середовища. Одним із методів зменшення негативного впливу транзитних автомобілів на навколишнє середовище населених пунктів, це – будівництво обхідних доріг, які дозволять зняти навантаження з ВДМ і негативного впливу автомобільної дороги населеного пункту. Обґрунтування обходів населених пунктів базується на діючих державних будівельних нормах, а саме в ДБН В 2.3-4:2015 [1], що враховує пропускну спроможність автомобільних доріг. Але даний документ не враховує еколого-енергетичні показники, які впливають на стан природнього середовища. Терміновість вирішення задач, пов’язаних з обґрунтуванням влаштування обходів населених пунктів з урахуванням екологічних показників та покращення екологічного стану природнього середовище та еко системи придорожньої території, які впливають на актуальність цієї теми. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | дипломна робота | uk_UA |
dc.subject | автомобільна дорога | uk_UA |
dc.subject | капітальний ремонт | uk_UA |
dc.subject | земляне полотно | uk_UA |
dc.subject | дорожній одяг | uk_UA |
dc.subject | інтенсивність руху | uk_UA |
dc.title | Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-08 на ділянці км 6+013 км 10+720 (обхід міста Ужгорода) | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | АД - Магістр |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Олександр Гріненко Диплом.pdf | 4.57 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.