Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/47224
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРоботницька, Тетяна Петрівна-
dc.date.accessioned2021-02-17T13:53:40Z-
dc.date.available2021-02-17T13:53:40Z-
dc.date.issued2020-12-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/47224-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник проекту: к.т.н., доцент Малярчук Василь Олександровичuk_UA
dc.description.abstractРозвиток технологій у 21 столітті є невимовно швидким. Кожен рік на світових технологічних конференціях презентується величезна кількість нових речей. Технологій настільки багато і їхній масштаб настільки великий, що людство потрібно готувати до прийому новинок. Саме для активного розвитку усього суспільства, навчальну систему необхідно постійно вдосконалювати, щоб вона встигала готувати спеціалістів гідних свого часу. Уже встигли нашуміти технології доповненої та віртуальної реальності, вони отримали визнання в різного роду сферах від будівництва, маркетингу та до медицини. Зараз цими технологіями частіше користуються в розважальних цілях або щоб отримати саме «Вау»-ефект, хоча, на мою думку, за ними майбутнє навчання пересічного жителя. Та для такої мети потрібно заздалегідь готувати як спеціалістів, так і користувачів. Потрібен ще більший розголос технологіям. В даній роботі поговоримо більше саме про доповнену реальність. Доповнена реальність (Augmented reality, AR) – це доповнення фізичного світу за допомогою цифрових даних, яке забезпечується комп'ютерними пристроями (смартфонами, планшетами та окулярами AR) в режимі реального часу. Простіше кажучи, на відміну від віртуальної реальності (ВР), яка вимагає повного занурення у віртуальне середовище, AR використовує середовище навколо нас та просто накладає поверх нього певну частинку віртуальної інформації, наприклад графіку, звуки та реакцію на дотики. Оскільки віртуальний та реальний світи гармонійно співіснують, користувачі з досвідом доповненої реальності мають змогу спробувати цілком новий, покращений світ, де віртуальна інформація використовується як додатковий корисний інструмент, що забезпечує допомогу в повсякденній діяльності. Додатки, що використовують AR, можуть бути таким же простими як, наприклад, швидкі текстові повідомлення, або ж настільки складними, як інструкція для виконання надскладної хірургічної операції. Вони можуть виділяти певні моменти, розширювати розуміння різноманітних речей, або ж надавати доступні та миттєві дані.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдоповнена реальністьuk_UA
dc.subjectкамераuk_UA
dc.subjectдодатокuk_UA
dc.subjectSDKuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleВикористання доповненої реальності для навчального процесуuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп'ютерних систем та мереж

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФККПІ_123_2020_Роботницька Т.П.pdf12.79 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.