Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/46994
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Трошкіна, Олена Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Troshkina, Olena | - |
dc.date.accessioned | 2021-02-15T07:56:10Z | - |
dc.date.available | 2021-02-15T07:56:10Z | - |
dc.date.issued | 2017-02 | - |
dc.identifier.citation | Трошкіна О.А. Границі кінокадру та «природного» кадру при сприйнятті архітектурного середовища / О.А.Трошкіна // Проблеми розвитку міського середовища.: Наук.-техн. зб.– Київ.: НАУ, 2017. – Вип.1 (17) – С. 158-171. | uk_UA |
dc.identifier.isbn | 978-966-929-439-5 | - |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/46994 | - |
dc.description.abstract | В статті розглядаються границі природного кадру за аналогією із кінокадром, порівнюються закритий і відкритий кінокадри із природними кадрами, аналізується питання композиційного центру кінокадру та природного кадру, доводиться можливість застосування айтрекінгу для визначення послідовності сприйняття архітектурних об’єктів, їх деталей та всього архітектурного середовища. | uk_UA |
dc.description.abstract | В статье рассматриваются границы природного кадра по аналогии с кинокадром, сравниваются закрытый и открытый кинокадры с природными кадрами, анализируется композиционный центр кинокадра и природного кадра, приводится возможность применения айтрекинга для определения последовательности восприятия архитектурных объектов, их деталей и всей архитектурной среды. | uk_UA |
dc.description.abstract | The article considers the borders of a natural frame by analogy with a movie frames, compares closed and open movie frames with natural frames, analyzes the composition center of a film frame and a natural frame, and the possibility of applying the eye tracking for determining the sequence of perception of architectural objects, their details and the entire architectural environment. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | кінокадр | uk_UA |
dc.subject | природний кадр | uk_UA |
dc.subject | границі кадру | uk_UA |
dc.subject | архітектурне середовище | uk_UA |
dc.subject | композиційний центр | uk_UA |
dc.subject | панорама | uk_UA |
dc.subject | сприйняття | uk_UA |
dc.subject | айтрекінг | uk_UA |
dc.subject | film frame | uk_UA |
dc.subject | perception | uk_UA |
dc.subject | natural frame | uk_UA |
dc.subject | eyetracking | uk_UA |
dc.subject | composition center | uk_UA |
dc.subject | border of frame | uk_UA |
dc.title | Границі кінокадру та «природного» кадру при сприйнятті архітектурного середовища | uk_UA |
dc.title.alternative | The boundaries of the film frame and the "natural" frame in the perception of the architectural environment | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.subject.udc | 711.11;711.112 | uk_UA |
dc.subject.udc | 72.01:77 | uk_UA |
Appears in Collections: | Публікації у наукових виданнях викладачів кафедри основ архітектури, дизайну та містобудування |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
КОМПОЗИЦІЯ КІНОКАДРУ_границі_збірник.pdf | 479.03 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.