Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/46946
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКацан, Олег Михайлович-
dc.date.accessioned2021-02-12T08:46:51Z-
dc.date.available2021-02-12T08:46:51Z-
dc.date.issued2020-12-21-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/46946-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник роботи: доцент, к.т.н. Макаренко Руслан Олексійовичuk_UA
dc.description.abstractШасі – це система опор літака, яка служить для забезпечення злету і посадки літака, маневрування по аеродрому і стоянки при зберіганні. Шасі являє собою суттєву частину конструкції літака, і чим важчим і більш швидкісними стають літаки, тим більше проблем виникає в області шасі. Сучасний літак проводить на землі 60 – 65% свого ресурсу. Великі злітні маси, швидке збільшення швидкості при відриві літака від землі і зменшення швидкості при посадці – всі ці моменти повинні враховуватися в конструкції з одночасним врахуванням безпеки. Колеса, гальма та гідравлічні системи повинні працювати при високих температурах, виникаючих при гальмуванні, при мінусових температурах в польоті, при високих температурах в надзвукових польотах і при зміні тиску від землі до стратосфери. Основне керування випуском шасі на більшості літаків ЦА здійснюється за допомогою електроенергії бортових джерел живлення та гідравлічної енергії основної гідравлічної системи (ГС). У якості виконавчих механізмів у системі застосовуються гідроциліндри, так як найбільш розповсюдженими енергетичними системами, що використовуються для вбирання та випуску шасі - є гідравлічні системи.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectмагістрuk_UA
dc.subjectшасіuk_UA
dc.subjectосновна опораuk_UA
dc.subjectсистема вбирання-випускуuk_UA
dc.subjectпараметричний аналізuk_UA
dc.subjectпроектуванняuk_UA
dc.titleРозробка та дослідження системи прибирання та випускання основних опор шасі пасажирського літака зі злітною масою 35-40 тоннuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри гідрогазових систем

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
134_ЛВ_2020_КацанОМ.pdf3.2 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.