Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/46946
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кацан, Олег Михайлович | - |
dc.date.accessioned | 2021-02-12T08:46:51Z | - |
dc.date.available | 2021-02-12T08:46:51Z | - |
dc.date.issued | 2020-12-21 | - |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/46946 | - |
dc.description | Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник роботи: доцент, к.т.н. Макаренко Руслан Олексійович | uk_UA |
dc.description.abstract | Шасі – це система опор літака, яка служить для забезпечення злету і посадки літака, маневрування по аеродрому і стоянки при зберіганні. Шасі являє собою суттєву частину конструкції літака, і чим важчим і більш швидкісними стають літаки, тим більше проблем виникає в області шасі. Сучасний літак проводить на землі 60 – 65% свого ресурсу. Великі злітні маси, швидке збільшення швидкості при відриві літака від землі і зменшення швидкості при посадці – всі ці моменти повинні враховуватися в конструкції з одночасним врахуванням безпеки. Колеса, гальма та гідравлічні системи повинні працювати при високих температурах, виникаючих при гальмуванні, при мінусових температурах в польоті, при високих температурах в надзвукових польотах і при зміні тиску від землі до стратосфери. Основне керування випуском шасі на більшості літаків ЦА здійснюється за допомогою електроенергії бортових джерел живлення та гідравлічної енергії основної гідравлічної системи (ГС). У якості виконавчих механізмів у системі застосовуються гідроциліндри, так як найбільш розповсюдженими енергетичними системами, що використовуються для вбирання та випуску шасі - є гідравлічні системи. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | дипломна робота | uk_UA |
dc.subject | магістр | uk_UA |
dc.subject | шасі | uk_UA |
dc.subject | основна опора | uk_UA |
dc.subject | система вбирання-випуску | uk_UA |
dc.subject | параметричний аналіз | uk_UA |
dc.subject | проектування | uk_UA |
dc.title | Розробка та дослідження системи прибирання та випускання основних опор шасі пасажирського літака зі злітною масою 35-40 тонн | uk_UA |
dc.type | Learning Object | uk_UA |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри гідрогазових систем |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
134_ЛВ_2020_КацанОМ.pdf | 3.2 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.