Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/46551
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коротченко, Артем Олександрович | - |
dc.date.accessioned | 2021-02-10T12:34:01Z | - |
dc.date.available | 2021-02-10T12:34:01Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/46551 | - |
dc.description | Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозитарії НАУ". Керівник: д.т.н.,професор Бєлятинський Андрій Олександрович | uk_UA |
dc.description.abstract | Для дипломного проектування було обрано тему, яка є досить актуальної на даний час, оскільки з кожним роком зростає популярність авіаційного транспорту та збільшується пасажиропотік. Ці два чинники, а також економічна складова приводять до потреби використання широкофюзеляжних повітряних суден у авіаційних перевезеннях. Згідно сертифікаційних вимог до цивільних аеродромів України ЗПС(злітно-посадкова смуга) має відповідати наступним вимогам: а) на ЗПС зі штучним покриттям мають бути відсутні: - перевищення між сусідніми плитами й кромками тріщин висотою більше 25 мм; - оголені стрижні арматури; - сторонні предмети чи продукти руйнування шарів покриття; - вибоїни та раковини глибиною понад 25 мм з найменшим розміром в плані понад 50 мм, не залиті мастикою; - напливи мастики заввишки понад 15 мм; - сколи кромок плит завширшки більш ніж 30 мм та глибиною більш ніж 25 мм, не залиті мастикою; - хвилеутворення, що утворюють просвіт під триметровою рейкою понад 25 мм (крім вершин двосхилого профілю та водоприймальних лотків); б) на ґрунтовій ЗПС не допускається: - колії від повітряних суден, ділянки з розпушеним, не ущільненим ґрунтом; - не сплановані ділянки, на яких збирається вода після опадів або танення снігу; - вибоїни і западини ґрунту, що можуть уплинути на керованість повітряних суден або привести до поломки шасі; - сторонні предмети, які можуть привести до пошкодження шасі, пошкодити фюзеляж або гвинт чи потрапити в двигуни повітряних суден; - нерівності поверхні просвітом більше 100 мм під триметровою рейкою. Проте експлуатаційні показники більшості аеродромів на території України не відповідають вимогам для прийому повітряних суден класу В757-200. Дана проблема спричинена будівництвом аеродромів у радянські роки та втратою експлуатаційних характеристик протягом багаторічного використання без проведення ремонтних робіт, та реконструкції ЗПС і як наслідок виснаження штучних покриттів аеродрому. Стрімкий розвиток цивільної авіації призвів до потреби проведення капітального ремонту та реконструкції летовищ для можливості експлуатації сучасних повітряних суден, залучення іноземних авіакомпаній до співпраці, зростання інтенсивності авіаперевезень та відповідності міжнародним експлуатаційним вимогам ICAO. Саме вище перераховані чинники призвели до потреби в проведенні капітального ремонту ШЗПС аеропорту «Запоріжжя». | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | дипломна робота | uk_UA |
dc.subject | злітно-посадкова смуга | uk_UA |
dc.subject | аеродром | uk_UA |
dc.subject | жорстке покриття | uk_UA |
dc.subject | аеропорт | uk_UA |
dc.subject | термінал | uk_UA |
dc.subject | капітальний ремонт | uk_UA |
dc.subject | аеродромне покриття | uk_UA |
dc.title | Капітальний ремонт злітно-посадкової смуги міжнародного аеропорту «Запоріжжя» для можливості експлуатації повітряних суден B757-200 | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | АД - Магістр |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Артем Коротченко Диплом.pdf | 2.28 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.