Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/46551
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКоротченко, Артем Олександрович-
dc.date.accessioned2021-02-10T12:34:01Z-
dc.date.available2021-02-10T12:34:01Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/46551-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозитарії НАУ". Керівник: д.т.н.,професор Бєлятинський Андрій Олександровичuk_UA
dc.description.abstractДля дипломного проектування було обрано тему, яка є досить актуальної на даний час, оскільки з кожним роком зростає популярність авіаційного транспорту та збільшується пасажиропотік. Ці два чинники, а також економічна складова приводять до потреби використання широкофюзеляжних повітряних суден у авіаційних перевезеннях. Згідно сертифікаційних вимог до цивільних аеродромів України ЗПС(злітно-посадкова смуга) має відповідати наступним вимогам: а) на ЗПС зі штучним покриттям мають бути відсутні: - перевищення між сусідніми плитами й кромками тріщин висотою більше 25 мм; - оголені стрижні арматури; - сторонні предмети чи продукти руйнування шарів покриття; - вибоїни та раковини глибиною понад 25 мм з найменшим розміром в плані понад 50 мм, не залиті мастикою; - напливи мастики заввишки понад 15 мм; - сколи кромок плит завширшки більш ніж 30 мм та глибиною більш ніж 25 мм, не залиті мастикою; - хвилеутворення, що утворюють просвіт під триметровою рейкою понад 25 мм (крім вершин двосхилого профілю та водоприймальних лотків); б) на ґрунтовій ЗПС не допускається: - колії від повітряних суден, ділянки з розпушеним, не ущільненим ґрунтом; - не сплановані ділянки, на яких збирається вода після опадів або танення снігу; - вибоїни і западини ґрунту, що можуть уплинути на керованість повітряних суден або привести до поломки шасі; - сторонні предмети, які можуть привести до пошкодження шасі, пошкодити фюзеляж або гвинт чи потрапити в двигуни повітряних суден; - нерівності поверхні просвітом більше 100 мм під триметровою рейкою. Проте експлуатаційні показники більшості аеродромів на території України не відповідають вимогам для прийому повітряних суден класу В757-200. Дана проблема спричинена будівництвом аеродромів у радянські роки та втратою експлуатаційних характеристик протягом багаторічного використання без проведення ремонтних робіт, та реконструкції ЗПС і як наслідок виснаження штучних покриттів аеродрому. Стрімкий розвиток цивільної авіації призвів до потреби проведення капітального ремонту та реконструкції летовищ для можливості експлуатації сучасних повітряних суден, залучення іноземних авіакомпаній до співпраці, зростання інтенсивності авіаперевезень та відповідності міжнародним експлуатаційним вимогам ICAO. Саме вище перераховані чинники призвели до потреби в проведенні капітального ремонту ШЗПС аеропорту «Запоріжжя».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectзлітно-посадкова смугаuk_UA
dc.subjectаеродромuk_UA
dc.subjectжорстке покриттяuk_UA
dc.subjectаеропортuk_UA
dc.subjectтерміналuk_UA
dc.subjectкапітальний ремонтuk_UA
dc.subjectаеродромне покриттяuk_UA
dc.titleКапітальний ремонт злітно-посадкової смуги міжнародного аеропорту «Запоріжжя» для можливості експлуатації повітряних суден B757-200uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:АД - Магістр

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Артем Коротченко Диплом.pdf2.28 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.