Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45599
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Скрицький, Денис Павлович | - |
dc.date.accessioned | 2021-02-01T07:51:23Z | - |
dc.date.available | 2021-02-01T07:51:23Z | - |
dc.date.issued | 2020-12 | - |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45599 | - |
dc.description | Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: доцент, к. п. н. Денисенко Світлана Миколаївна. | uk_UA |
dc.description.abstract | На сьогодні розробка безпілотних літальних апаратів (БПЛА) динамічно розвиває проектування малої безпілотної авіації. Найбільш поширеним застосуваннями БПЛА є аеро-фотозйомка та спостерігяння за навколишнім середовищем. Ці цілі виконуються за допомогою спеціального авіаційного бортового обладнання. Безпілотні літальні апарати використовуються у важкодоступних для людини місцях, які можуть становить загрозу для життя та для спостереження за навколишнім світом.Одна із характеристик для вдосконалення БПЛА є збільшення часу польоту в автономних умовах. Зауважу, що політ малого БПЛА в реальних умовах майжезавжди відбувається під впливом параметричних і координатних збурень. Тобто, БПЛА переміщаються в умовах невизначеності. Ця ситуація зумовлена аеродинамічними особливостями літальног апарату. Здається, що одним із можливих способів реалізації контролю в умовах невизначеності є здійснення робастного контролю. Слід зазначити, що використання адаптивних систем управління БПЛА неприпустимо через високу вартість їх конструкції та складність експлуатації. Робастна системи управління може бути спроектовані на основі параметричної H2/H-оптимізації та структурного H-синтезу. Кращиі показникиробастності можна отримати за допомогою надійного структурного синтезу. Відомо, що вимірювальна система є важливою частиною системи управління. Вимірювання параметрів, які визначають положення будь-якого літаючого апарату, включаючи БПЛА, проводяться за допомогою інерційних датчиків. Сучасні інерційні датчики засновані на технологіях мікро-електро-механічних систем (MEMS). Ці датчики характеризуються низькою вартістю, малими габаритами та низьким енергоспоживанням. Для забезпечення успішного польоту БПЛА необхідно підвищити надійність і точність навігаційних вимірювань. Одним із шляхів реалізації цих можливостей є використання надмірності первинних навігаційних вимірювальних приладів з неортогональною орієнтацією. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | дипломна робота | uk_UA |
dc.subject | робастна система | uk_UA |
dc.subject | МЕМС-датчик | uk_UA |
dc.subject | стабілізація | uk_UA |
dc.subject | оптимізація | uk_UA |
dc.subject | неортогональність | uk_UA |
dc.subject | БПЛА | uk_UA |
dc.subject | математична модель | uk_UA |
dc.title | Робастна система управління БПЛА з неортогональним інерціальним вимірювачем | uk_UA |
dc.type | Learning Object | uk_UA |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри аерокосмічних систем управління |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ФАЕТ_2020_151_Скрицький Денис.doc | дипломна робота | 3.46 MB | Microsoft Word | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.