Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45599
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСкрицький, Денис Павлович-
dc.date.accessioned2021-02-01T07:51:23Z-
dc.date.available2021-02-01T07:51:23Z-
dc.date.issued2020-12-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45599-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: доцент, к. п. н. Денисенко Світлана Миколаївна.uk_UA
dc.description.abstractНа сьогодні розробка безпілотних літальних апаратів (БПЛА) динамічно розвиває проектування малої безпілотної авіації. Найбільш поширеним застосуваннями БПЛА є аеро-фотозйомка та спостерігяння за навколишнім середовищем. Ці цілі виконуються за допомогою спеціального авіаційного бортового обладнання. Безпілотні літальні апарати використовуються у важкодоступних для людини місцях, які можуть становить загрозу для життя та для спостереження за навколишнім світом.Одна із характеристик для вдосконалення БПЛА є збільшення часу польоту в автономних умовах. Зауважу, що політ малого БПЛА в реальних умовах майжезавжди відбувається під впливом параметричних і координатних збурень. Тобто, БПЛА переміщаються в умовах невизначеності. Ця ситуація зумовлена аеродинамічними особливостями літальног апарату. Здається, що одним із можливих способів реалізації контролю в умовах невизначеності є здійснення робастного контролю. Слід зазначити, що використання адаптивних систем управління БПЛА неприпустимо через високу вартість їх конструкції та складність експлуатації. Робастна системи управління може бути спроектовані на основі параметричної H2/H-оптимізації та структурного H-синтезу. Кращиі показникиробастності можна отримати за допомогою надійного структурного синтезу. Відомо, що вимірювальна система є важливою частиною системи управління. Вимірювання параметрів, які визначають положення будь-якого літаючого апарату, включаючи БПЛА, проводяться за допомогою інерційних датчиків. Сучасні інерційні датчики засновані на технологіях мікро-електро-механічних систем (MEMS). Ці датчики характеризуються низькою вартістю, малими габаритами та низьким енергоспоживанням. Для забезпечення успішного польоту БПЛА необхідно підвищити надійність і точність навігаційних вимірювань. Одним із шляхів реалізації цих можливостей є використання надмірності первинних навігаційних вимірювальних приладів з неортогональною орієнтацією.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectробастна системаuk_UA
dc.subjectМЕМС-датчикuk_UA
dc.subjectстабілізаціяuk_UA
dc.subjectоптимізаціяuk_UA
dc.subjectнеортогональністьuk_UA
dc.subjectБПЛАuk_UA
dc.subjectматематична модельuk_UA
dc.titleРобастна система управління БПЛА з неортогональним інерціальним вимірювачемuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри аерокосмічних систем управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФАЕТ_2020_151_Скрицький Денис.docдипломна робота3.46 MBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.