Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45587
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Снігуровська, Дарина Олегівна | - |
dc.date.accessioned | 2021-02-01T06:38:32Z | - |
dc.date.available | 2021-02-01T06:38:32Z | - |
dc.date.issued | 2020-12 | - |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45587 | - |
dc.description | Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: доцент, к. п. н. Денисенко Світлана Миколаївна. | uk_UA |
dc.description.abstract | З часом і постійним розвитком мобільних роботів використання безпілотного літального апарату (БПЛА) стало дуже популярним у різних сферах людського життя та технологічної діяльності. Перш за все, актуальність пов’язана з перевагами безпілотника. Завдяки своїм невеликим габаритам, міцній конструкції, компактності, маневреності та простоті управління, при невеликій масі та значній масі корисного навантаження безпілотні літальні апарати можуть виконувати широкий спектр завдань. Вони успішно використовуються для аерофотозйомки та картографування, оперативного прогнозування та оцінки наслідків надзвичайних ситуацій, моніторингу промислових об’єктів та природних комплексів, доставки товарів, для розважальних цілей тощо. Використання безпілотних літальних апаратів у пошуково-рятувальних операціях є відносно новою тенденцією, що швидко розвивається. У наші дні очевидно, що нові технологічні досягнення дозволяють залучати безпілотну авіацію до вирішення завдань високої складності. Безпілотні літальні апарати мають велику різноманітність можливих реалізацій завдяки своїй мобільності, простоті використання та відносній дешевизні. Хоча надійність БПЛА значно зросла за останні 15 років, ця проблема все ще залишається серед основних для виробництва літальних апаратів та різних видів галузей: військова, стратегічна. Нинішні показники відмов та аварій чи поломок на БПЛА набагато вищі, ніж у пілотованих літаків. Таким чином, згідно з постановкою проблеми дипломної роботи, мова йде про структурно-параметричний синтез оптимальної системи управління. Для доведення ефективності управління польотом ми провели моделювання замкнутої системи. Результати моделювання доводять високу ефективність синтезованого закону управління. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | дипломна робота | uk_UA |
dc.subject | система управління польотом | uk_UA |
dc.subject | безпілотний літальний апарат | uk_UA |
dc.subject | аерозонд | uk_UA |
dc.subject | структурно-параметричний синтез | uk_UA |
dc.subject | робастна оптимізація | uk_UA |
dc.subject | фільтр Калмана | uk_UA |
dc.subject | повздовжний рух | uk_UA |
dc.title | Робастна оптимізація системи управління аерозондом з використанням фільтра Калмана (повздовжний канал) | uk_UA |
dc.type | Learning Object | uk_UA |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри аерокосмічних систем управління |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ФАЕТ_2020_151_Снігуровська_Дарина_Олегівна.pdf | дипломна робота | 2.25 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.