Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45456
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШевченко, Анна Валеріївна-
dc.contributor.authorShevchenko, Anna-
dc.contributor.authorРубан, Ірина Володимирівна-
dc.contributor.authorRuban, Iryna-
dc.date.accessioned2021-01-26T08:08:25Z-
dc.date.available2021-01-26T08:08:25Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationШевченко А.В., Рубан І.В. Маркетинг територій – інструмент формування іміджу регіону / Формування ринкових відносин в Україні: зб. наук. праць // Державний науково-дослідний інститут інформатизації та моделювання економіки. - К., 2017. - Вип. № 10 (197) - с. 107- 111uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45456-
dc.descriptionМаркетинг територій являє собою ідею та філософію розвитку території, яка може задовольнити потреби та очікування цільових ринків. Тобто маркетинг територій визначає, які ресурси є в розпорядженні регіонів-конкурентів, і пошук способів розподілу та позиціонування свого регіону таким чином, щоб виділятися у свідомості цільової аудиторії. Наразі маркетинг територій стає реальним і надзвичайно важливим елементом для формування іміджу. Відбувається це у зв'язку з швидкими темпами розвитку значення інформації для забезпечення конкурентних переваг. Імідж території, її репутація у вітчизняних і зарубіжних суспільно-політичних і ділових колах стають ключовими чинниками в просуванні загальнодержавних, регіональних, зовнішньоекономічних і політичних проектів. Тому підтримка і розвиток маркетингу територій є актуальнм питанням сьогодення, для формування позитивного ставлення.uk_UA
dc.description.abstractУ статті висвітлено питання іміджу територій та проблема розширення можливостей регіону в сфері зовнішньоекономічної діяльності. Розглянуто функції, які виконує імідж територіальної одиниці, визначено основні комунікаційні елементи та найбільш ефективні з них для формування іміджу певної території.uk_UA
dc.description.abstractВ статье освещены вопросы имиджа территорий и проблема расширения возможностей региона в сфере внешнеэкономической деятельности. Рассмотрены функции, которые выполняет имидж территориальной единицы, определены основные коммуникационные элементы и наиболее эффективные из них для формирования имиджа определенной территории.uk_UA
dc.description.abstractThe article deals with the issue of the image of territories and the problem of expanding the region's capabilities in the field of foreign economic activity. The functions that perform the image of the territorial unit are considered, the main communication elements and the most effective ones are defined for forming the image of a certain territory.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДержавний науково-дослідний інститут інформатизації та моделювання економікиuk_UA
dc.subjectімідж територійuk_UA
dc.subjectтериторіальний маркетингuk_UA
dc.subjectекономічний розвитокuk_UA
dc.subjectкомунікаційні елементиuk_UA
dc.subjectимидж территорийuk_UA
dc.subjectтерриториальный маркетингuk_UA
dc.subjectэкономическое развитиеuk_UA
dc.subjectкоммуникационные элементыuk_UA
dc.subjectimage of territoriesuk_UA
dc.subjectterritorial marketinguk_UA
dc.subjecteconomic developmentuk_UA
dc.subjectcommunication elementsuk_UA
dc.titleМаркетинг територій – інструмент формування іміджу регіонуuk_UA
dc.title.alternativeМаркетинг территорий - инструмент формирования имиджа регионаuk_UA
dc.title.alternativeTerritorial marketing - image registration formation tooluk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc339.138(045)uk_UA
Appears in Collections:Матеріали конференцій, тези, статті кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
frvu_2017_10_21.pdf89.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.