Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45429
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШевченко, Анна Валеріївна-
dc.contributor.authorShevchenko, Anna-
dc.contributor.authorГеращенко, Юлія Валеріївна-
dc.contributor.authorHerashchenko, Yuliia-
dc.date.accessioned2021-01-25T07:38:02Z-
dc.date.available2021-01-25T07:38:02Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationШевченко А.В., Геращенко Ю.В. Тенденції розвитку інтернет-маркетингу в Україні // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць / Державний науково-дослідний інститут інформатизації та моделювання економіки. - К., 2016. - Вип. № 11(186). - С. 51-54uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45429-
dc.descriptionСучасна епоха глобалізації ринкових процесів призводить до необхідності використання передових технологій в електронному бізнесі, особливо це стосується реалізації виробленої продукції. Одним з пріоритетних напрямів процесу глобалізації є розвиток електронного бізнесу та зокрема електронної комерції. Варто зауважити, що великі підприємства мають ресурси та можливості для ведення торгівлі з використанням інновацій, тоді як дрібні товаровиробники залишаються осторонь від цього процесу. Електронна комерція – важлива складова сучасного бізнесу, в загальному розумінні вона означає проведення торгівельних операцій за допомогою мережі Інтернет. Всесвітня мережа розвивається настільки стрімко, що залучає у процес свого розвитку абсолютно всі галузі економіки, тому розгляд цього питання набуває особливого значення.uk_UA
dc.description.abstractВ статті визначено, що одним з пріоритетних напрямків розвитку глобалізаційних ринкових процесів є розвиток електронного бізнесу та зокрема електронної комерції. Описано основні тенденції розвитку світового Інтернет-маркетингу та зокрема розвитку електронної комерції в Україні. Визначено основні тренди використання Інтернет-маркетингу в Україні, як одного з перспективних способів електронної комерції.uk_UA
dc.description.abstractВ статье определено, что одним из приоритетных направлений развития глобализационных рыночных процессов является развитие электронного бизнеса и в частности электронной коммерции. Описаны основные тенденции развития мирового Интернет-маркетинга и в частности развития электронной коммерции в Украине. Определены основные тренды использования Интернет-маркетинга в Украине, как одного из перспективных способов электронной коммерции.uk_UA
dc.description.abstractThe article stipulates that one of the priorities of the globalization of market processes is the development of e-business and e-commerce in particular. The basic trends of the global online marketing and in particular the development of electronic commerce in Ukraine. The main trends in the use of Internet marketing in Ukraine as one of the promising methods of e-commerce.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДержавний науково-дослідний інститут інформатизації та моделювання економікиuk_UA
dc.subjectінтернет-маркетингuk_UA
dc.subjectінтернет-торгівляuk_UA
dc.subjectмаркетингові трендиuk_UA
dc.subjectінтернет-магазинuk_UA
dc.subjectинтернет-маркетингuk_UA
dc.subjectинтернет-торговляuk_UA
dc.subjectмаркетинговые трендыuk_UA
dc.subjectинтернет-магазинuk_UA
dc.subjectinternet marketinguk_UA
dc.subjectinternet salesuk_UA
dc.subjectmarketing trendsuk_UA
dc.subjectonline shopuk_UA
dc.titleТенденції розвитку інтернет-маркетингу в Україніuk_UA
dc.title.alternativeТенденции развития интернет-маркетинга в Украинеuk_UA
dc.title.alternativeDevelopment trends internet-marketing in Ukraineuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc004.738.5:658.8:330.3(477)(045)uk_UA
Appears in Collections:Матеріали конференцій, тези, статті кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Шевченко_Геращенко.pdf67.41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.