Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45097
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГалига, Даніела Юріївна-
dc.date.accessioned2021-01-11T14:15:53Z-
dc.date.available2021-01-11T14:15:53Z-
dc.date.issued2020-12-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45097-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: Керівник проекту: Передерій Надія Миколаївнаuk_UA
dc.description.abstractДодаткові доходи з кожним роком відіграють дедалі більше значення у загальному прибутку авіакомпаній. Конкуренція на ринку пасажирських авіаперевезень зростає щороку в усіх регіонах. Активний розвиток та експансія лоу-кост перевізників, основою бізнес моделі яких і є отримання прибутку за рахунок низьких експлуатаційних витрат та широкого спектру додаткових послуг. Високий рівень конкуренції відображається, в першу чергу, на вартості послуг. В умовах постійного зниження і так низької вартості перевезення та рентабельності діяльності авіакомпанії, особливо класичні, змушені вступати в цінову боротьбу з так званими «лоу-кост» (бюджетними) перевізниками та знижувати вартість квитка ще нижче. Відповідно, компенсатором має стати саме генерування додаткових надходжень. Саме ця тенденція превалює останнім часом на ринку регулярних пасажирських перевезень. Звичайно, цьому багато в чому сприяла пандемія, викликана вірусом COVID-19, що викликала глобальну хвилю локдаунів та безпрецедентне за своїми масштабами приземлення літаків по всьому світу. Авіакомпанії змушені шукати всі можливі шляхи підтримання ліквідності та виживання протягом періоду стабілізації та відновлення.uk_UA
dc.description.abstractAdditional income is played every year growing importance in the overall profits of airlines. Competition on the market of passenger air transportation grows every year in all regions. Active development and expansion of low-cost carriers, the basis of which is the business model making a profit due to low operating costs and wide range of additional services. The high level of competition is reflected, first of all, in the cost services. In conditions of constant reduction and so low cost of transportation and profitability of the airline, especially the classic, are forced to join in the price struggle with the so-called "low-cost" (budget) carriers and reduce the ticket price even lower. Accordingly, it should become a compensator it is the generation of additional revenues. It is this trend that prevails recently in the market of regular passenger traffic. Of course, this was largely due to the pandemic caused by the COVID-19 virus caused a global wave of lockdowns and unprecedented in its own way the scale of the landing of aircraft around the world. Airlines are forced look for all possible ways to maintain liquidity and survive throughout period of stabilization and recovery.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectнеавіаційні послугиuk_UA
dc.subjectдохідuk_UA
dc.subjectдодаткові джерела доходуuk_UA
dc.subjectгенерування додаткових доходів авіакомпанійuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleНеавіаційні доходи авіакомпаніїuk_UA
dc.title.alternativeNon-aviation revenues of the airlineuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри організації авіаційних перевезень

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФТМЛ_2020_275_Галига.pdfДипломна робота1.97 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.