Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45025
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Уланський, Володимир Васильович | - |
dc.contributor.author | Бурцева, Наталія Вікторівна | - |
dc.date.accessioned | 2021-01-06T15:41:57Z | - |
dc.date.available | 2021-01-06T15:41:57Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45025 | - |
dc.description | Спеціальність 171 "Електроніка", освітня програма "Електронні системи" | uk_UA |
dc.description.abstract | Навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця в області сучасниої цифрової вимірювальної техніки. Метою викладання дисципліни є розкриття сучасних наукових концепцій, понять, методів та схемотехнічних рішеньсучасних цифрових вимірювальних приладів. Завданнями вивчення навчальної дисципліни є: вивчення основ теорії цифрового вимірювання напруги, струму, опору, ємності, індуктивності, частоти та спектру; оволодіння знаннями в області побудови сучасних цифрових вимірювальних приладів; оволодіння практичними знаннями по вимірюванню електричних параметрів за допомогою цифрових вимірювальних приладів. The discipline is a theoretical and practical basis of a set of knowledge and skills that form the profile of a specialist in the field of modern digital measuring technology. The purpose of teaching the discipline is to reveal modern scientific concepts, concepts, methods and circuit solutions of modern digital measuring instruments. The objectives of the study are: to study the basics of the theory of digital measurement of voltage, current, resistance, capacitance, inductance, frequency and spectrum; mastering knowledge in the field of construction of modern digital measuring instruments; mastering practical knowledge of measuring electrical parameters using digital measuring instruments. Учебная дисциплина является теоретической и практической основой совокупности знаний и умений, которые формируют профиль специалиста в области современной цифровой измерительной техники. Целью преподавания дисциплины является раскрытие современных научных концепций, понятий, методов и схемотехнических решений современных цифровых измерительных приборов. Задачами изучения учебной дисциплины являются: изучение основ теории цифрового измерения напряжения, тока, сопротивления, емкости, индуктивности, частоты и спектра; овладение знаниями в области построения современных цифровых измерительных приборов; овладение знаниями по измерению электрических параметров с помощью цифровых измерительных приборов. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | навчально-методичний комплекс | uk_UA |
dc.subject | educational and methodical complex | uk_UA |
dc.subject | учебно-методический комплекс | uk_UA |
dc.subject | вимірювання | uk_UA |
dc.subject | measurement | uk_UA |
dc.subject | измерение | uk_UA |
dc.subject | електроніка | uk_UA |
dc.subject | электроника | uk_UA |
dc.subject | electronics | uk_UA |
dc.subject | пристрій | uk_UA |
dc.subject | устройство | uk_UA |
dc.subject | device | uk_UA |
dc.subject | техніка | uk_UA |
dc.subject | technology | uk_UA |
dc.subject | техника | uk_UA |
dc.title | Навчально-методичний комплекс з дисципліни "Цифрова вимірювальна техніка" | uk_UA |
dc.title.alternative | Educational and methodical complex of the discipline "Digital measurement technology" | uk_UA |
dc.title.alternative | Учебно-методический комплекс учебной дисциплины "Цифровая измерительная техника" | uk_UA |
dc.type | Working Paper | uk_UA |
Appears in Collections: | Навчально-методичні комплекси дисциплін кафедри електроніки, робототехніки і технологій моніторингу та інтернету речей |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
РП_171_19_Цифрова вимірювальна техніка.pdf | Робоча програма спеціальності 171 "Електроніка" | 953.92 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.