Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44999
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФедотова, Анастасія Іллівна-
dc.date.accessioned2021-01-05T15:04:29Z-
dc.date.available2021-01-05T15:04:29Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationФедотова А.І. Проблеми і стратегія поширення сучасної української популярної пісні серед молодіжної аудиторії. - Національний авіаційний університет. - Київ, 2020. - 78 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44999-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. № 580 /од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозитарії НАУ". Керівник проекту: професор, д-р філол. наук Васьків Микола Степановичuk_UA
dc.description.abstractНаша країна завжди мала талановитих людей з неймовірними голосами. А наші люди завжди вміли гарно співати. Коли Україна стала незалежною, тді стрімко почала розвиватися українська музика. Наша особиста естрада, яку ще наивають «шоу-бізнес», в Україні пройшла довгий шлях від виконавців – початківців до достатньо успішної та прибуткової індустрії. Виконавці нашої країни відкривали всьому світу талант, який приховувався в серцях та голосах людей України. Багато з тих, хто був початківцем української естради, досі в топі всіх чартів, а хтось уже давно відійшов від сцени. Тоді вже з’явились пісні, які є улюбленцяи у наш час, «вічні та невмирущі» пісні – «Лиш вона» «Плачу Єремії», «Старенький трамвай» «Піккардійської терції», «Мовчати» «Скрябіна», «Лента за лентою», «Ніч яка місячна», «Все буде добре» «Океану Ельзи» та багато інших. Коли в компанії з’являлася гітара і, то весь будинок, а інколи й сусідній, чув найулюбленіші пісні молоді та й не тільки. Масовий занепад музичної промисловості під впливом цифрових технологій протягом майже двох десятків років залишається в центрі уваги як експертів музичної гілки, наприклад, так і широких верств населення. Певна межа була пройдена у 2015 році, коли прибуток від музичних записів у цифровому форматі вперше перевищила прибуток від реалізації музики на тілесних носіях. Незважаючи на деякі причини сповільнення розвитку культури, попит та різноманіття музики продовжує зростати з кожним роком у всьому світу вибуховими темпами. Зараз люди, насамперед молодь, слухають музику скрізь: на вулиці, у громадському транспорті, в автівках, на роботі, в помешканнях тощо. Музика вбудована у повсякденне життя людей в усьому світі як ніколи раніше. А музична промисловість забезпечує музичний ринок продукцією найрізноманітніших музичних жанрів, стилів і напрямків. Початок вітчизняної естради, яка не схожа ні на яку, розпочалась ще за декілька років до незалежності , у 1989 році, 24 вересня у Чернівцях проходив фестиваль вітчизняної музики «Червона рута–89». Їх силоміць виводили за межі стадіону, окремих шанувальників української музики міліціонери виносили на руках. Із протестом проти міліцейського свавілля прямо під час концерту виступили Марія Бурмака та Василь Жданкін.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectсучасна музична культураuk_UA
dc.subjectмузичне вихованняuk_UA
dc.subjectукраїнська популярна музикаuk_UA
dc.subjectукраїнська пісняuk_UA
dc.subjectмузичні трендиuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.titleПроблеми і стратегія поширення сучасної української популярної пісні серед молодіжної аудиторіїuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри журналістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Федотова Анастасія_дипломна робота pdf.pdfдипломна робота Федотової А.І.356.72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.