Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44705
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМаєвська, Марина Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-11-10T11:24:49Z-
dc.date.available2020-11-10T11:24:49Z-
dc.date.issued2020-10-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44705-
dc.description.abstractМетою дисципліни є ознайомлення студентів з теоретичним знаннями та практичними навичками створення сучасних рекламних кампаній у соціальних мережах з метою забезпечення їх максимальної комунікативної ефективності та конкурентоспроможності. Студенти навчаться визначати потребу в рекламуванні товару, послуги чи ідеї; створювати SMM-стратегію залежно від завдань бізнесу; розробляти ідеї рекламного контенту; контролювати креативні процеси та аналізувати лідогенерацію, трафік і конверсію у SMM просуванні.uk_UA
dc.description.abstractЦелью дисциплины является ознакомление студентов с теоретическим знаниями и практическими навыками создания современных рекламных кампаний в социальных сетях с целью обеспечения их максимальной коммуникативной эффективности и конкурентоспособности. Студенты научатся определять потребность в рекламировании товара, услуги или идеи; создавать SMM-стратегию в зависимости от задач бизнеса; разрабатывать идеи рекламного контента; контролировать креативные процессы и анализировать лидогенерации, трафик и конверсию в SMM продвижении.uk_UA
dc.description.abstractThe aim of the discipline is to acquaint students with theoretical knowledge and practical skills of creating modern advertising campaigns on social networks in order to ensure their maximum communicative efficiency and competitiveness. Students will learn to determine the need to advertise a product, service or idea; create an SMM strategy depending on the business objectives; develop ideas for advertising content; monitor creative processes and analyze lidogeneration, traffic and conversion in SMM promotion.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectвіральний маркетингuk_UA
dc.subjectблогuk_UA
dc.subjectсоциальные сетиuk_UA
dc.subjectстратегияuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectвиральный маркетингuk_UA
dc.subjectsocial networksuk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.subjectadvertisinguk_UA
dc.subjectbranduk_UA
dc.subjectviral marketinguk_UA
dc.subjectbloguk_UA
dc.subjectмаркетинг у соціальних мережахuk_UA
dc.subjectмаркетинг в социальных сетяхuk_UA
dc.subjectsocial media marketingen
dc.titleНавчально-методичний комплекс навчальної дисципліни "Маркетинг у соціальних мережах (SMM)"uk_UA
dc.title.alternativeУчебно-методический комплекс учебной дисциплинs "Маркетинг в социальных сетях (SMM)"ru
dc.title.alternativeEducational and methodical complex of the discipline "Social media marketing (SMM)"en
Appears in Collections:Навчально-методичні комплекси кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SMM НП.pdf12.94 MBAdobe PDFView/Open
SMM РНП.pdf13.29 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.