Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44295
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГорбатюк, Роман Михайлович-
dc.contributor.authorФендьо, Олена Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-09-22T19:15:00Z-
dc.date.available2020-09-22T19:15:00Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationГорбатюк Р.М., Фендьо О.М. Основні напрями формування професійної культури майбутніх інженерів-педагогів у галузі транспорту. - Т.: Науковий вісник УНУ, серія "Педагогіка, соціальна робота", 2018. - Випуск 33. - с. 43 - 46.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44295-
dc.description.abstractУ представлених матеріалах публікації здійснено спробу обґрунтувати особливості формування професійної культури інженерів-педагогів у галузі транспорту. Проаналізовано найбільш ефективні навчальні компоненти фахової підготовки майбутніх фахівців. Пропонуються відповідні рекомендації з удосконалення організації навчально-виховного процесу на засадах кредитно-трансферної технологіїuk_UA
dc.description.abstractВ представленных материалах публикации предпринята попытка обосновать особенности формирования профессиональной культуры инженеров-педагогов в области транспорта. Проанализированы наиболее эффективные учебные компоненты профессиональной подготовки будущих специалистов. Предлагаются соответствующие рекомендации по совершенствованию организации учебно-воспитательного процесса на основании кредитно-трансферной технологии.uk_UA
dc.description.abstractThe submitted publication seeks to justify the peculiarities of the professional culture of engineers and educators in the fi eld of transport. The most eff ective training components of training of future specialists have been analysed. The authors propose appropriate recommendations for improving the organization of the educational process on the basis of credit-transfer technologyuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУжгородський національний університетuk_UA
dc.relation.ispartofseries"Педагогіка, соціальна робота";Вип.33-
dc.subjectкредитно-трансферна технологія навчанняuk_UA
dc.subjectтранспортuk_UA
dc.subjectінженери-педагогиuk_UA
dc.subjectкомпонентиuk_UA
dc.subjectпрофесійна культураuk_UA
dc.subjectпідготовкаuk_UA
dc.subjectкредитно-трансферная технология обученияuk_UA
dc.subjectинженеры-педагогиuk_UA
dc.subjectкомпонентыuk_UA
dc.subjectпрофессиональная культураuk_UA
dc.subjectподготовкаuk_UA
dc.subjectтранспортuk_UA
dc.subjectcredit transfer technology training componentsuk_UA
dc.subjecttraininguk_UA
dc.subjectengineersuk_UA
dc.subjectteachersuk_UA
dc.subjectprofessional cultureuk_UA
dc.subjecttransportuk_UA
dc.titleОсновні напрями формування професійної культури майбутніх інженерів-педагогів у галузі транспортуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc378uk_UA
Appears in Collections:Наукові статті кафедри управління людським фактором



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.